ویدیوهای مرد عشایری از همسرش در یوتیوب او را ثروتمند کرد!

ویدیوهای مرد عشایری از همسرش در یوتیوب او را ثروتمند کرد!

زن گهواره به معنی (تحده در بختیاری) را به کمر می بندد تا کودک را به درمانگاه و زمان واکسیناسیون برساند. نمایی واقعی از زندگی زنان عشایری و زندگی عشایری.

به گزارش صبح تایم به نقل از ایران، دیدن این زن با آن گهواره بر دوش و عبور از مسیر صعب العبور برای کسانی که زندگی عشایری را تجربه نکرده اند، تصویری بی نظیر است، اما زنان عشایری عبور از این مسیرهای خطرناک را از کودکی آموخته اند. . آموزشی که چاره ای جز آموختن آن نداشتند. آنها باید ترفند عبور از این جاده ها را یاد می گرفتند.

و این زن کیست که با گهواره ای بر دوش به نزدیکترین درمانگاه نقل مکان کرده است؟ چه شد که این مسیر را اینگونه طی کرد و چه کسانی در این مسیر سخت و خطرناک از او فیلم گرفتند؟ پاسخ این سوالات را در گفت و گو با این زن جوان و همسرش می خوانید.

فاطمه و سام

این زن فاطمه حسین پور نام دارد. در گهواره ای که حمل می کند، پسر 6 ماهه اش به نام سام است.

می گوید برای واکسیناسیون کودک 6 ماهه ام در این جاده رفتم تا به درمانگاه برسم.

می گوید عبور از این جاده برایم سخت نیست چون بارها از آن عبور کرده ام و تمام راه را بلدم.

می گوید فیلمبردار گذر از این مسیر همسرم علی نام است. علی حسین پور، همسر فاطمه به سوالات پاسخ می دهد.

مرد در مورد فیلمبرداری صحبت می کند

علی حسین پور، همسر فاطمه و پدر سام می گوید: ما در منطقه عشایری گاوکل در منطقه لردگان زندگی می کنیم.

ما و پنج خانواده عشایری دیگر در منطقه گاوکال زندگی می کنیم. فیلمبرداری این فیلم به چند روز پیش برمی گردد.

در زمانی که باید واکسن 6 ماهه پسرم تزریق می شد. البته مستندسازی زندگی عشایری در ایران را از چند ماه پیش شروع کردم.

پس از گرفتن هر ویدیو از هر بخش از زندگی عشایری، آن را در کانال یوتیوب خود منتشر می کنم. ضمن معرفی زندگی عشایری از این طریق و بر اساس تعداد بازدید، کسب درآمد می کنم.

در یوتیوب آپلود کنید

وی ادامه می دهد: هر سال بین مسیرهای گوکال و چیلته چادر می زنیم و از این مسیر و تردد عشایر و نحوه زندگی آنها، امرار معاش، سختی های مسیر و مواجهه زنان، کودکان و مردان با شرایط مهاجرت.

در فیلم زنی را می بینیم که از سخت ترین مسیرها عبور می کند. مسیرهایی که هر لحظه احتمال سقوط و به خطر انداختن جان او وجود دارد.

از همسرش می‌پرسیم چقدر مطمئن بودید که همسرتان و خواهرتان که همراهشان است، می‌توانند با خیال راحت از مسیری که برای فیلمبرداری آن‌ها رفته‌اید، با گهواره روی شانه‌هایشان عبور کنند.

او اینگونه پاسخ داد: من 100 درصد مطمئن بودم، چون اولین بار نبود که این مسیر را طی می کردند. حداقل هر دو سه روز یکبار از این مسیر می روند و می آیند. آنها راه را کاملا بلدند.

مسیر خطرناک

به او گفتیم، درست است که از مسیر مطلع هستند، اما چون مسیر شلوغی است، لغزنده تر است و احتمال خطر وجود دارد، بهتر نیست آنها را رها نمی کردید. فیلمبرداری و مشاهده در یوتیوب؟

پاسخ داد: شک نداشتم به سلامت عبور می کنند، زیرا برای تردد ما فقط یک مسیر وجود دارد و بارها این مسیر را طی کرده اند.

وی در ادامه به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: از سال گذشته بسیاری از عشایر ایرانی برای کسب درآمد وارد یوتیوب شده اند.

آنها از موقعیت و شرایط زندگی آنها فیلم می گیرند، آنها را در یوتیوب آپلود می کنند و از تعداد بازدیدهایی که در این شبکه اجتماعی می گیرند پول دریافت می کنند و برای خود درآمد ایجاد می کنند.

ویدیوهای یک مرد عشایری از همسرش در یوتیوب او را ثروتمند کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.