ویدیوی رپ باورنکردنی هادی چوپان: من یک رپر رقیب می خواهم!

ویدیوی رپ باورنکردنی هادی چوپان: من یک رپر رقیب می خواهم!

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و جهان در اقدامی غیرمنتظره ویدئویی از رپ های عجیب خود را در صفحه شخصی خود رونمایی کرده است.

صبح هادی چوپان قهرمان سرشناس کشورمان قبل از کسب عنوان مستر المپیا به عنوان ورزشکاری معروف و محبوب شناخته می شد.

اما ظاهرا کسب عنوان خیره کننده مستر آمریکا 2022 مسیری متفاوت و چالش برانگیز را برای این قهرمان شیرازی در فضای مجازی رقم زده است.

فعالیت های اخیر هادی چوپان در صفحه شخصی اش این ظن را برای کاربران ایجاد کرده است که او قصد دارد به یک وبلاگ نویس ورزشی جنجالی تبدیل شود.

در همین راستا گرگ پارسی به تازگی ویدئوی جنجالی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که بازتاب گسترده ای در بین هوادارانش داشته است.

او که در این فیلم متفاوت ترانه ای به سبک خواننده های رپ می خواند، مدعی شد که یک رپر رقیب می خواهد.

بخوانید: ویدیوی جنجالی شهربانو منصوریان با باندل های یورو در بانکوک

وقتی هادی چوپان استفاده از فتوشاپ را متوقف نمی کند

به گزارش صبح امروز، به نظر می رسد هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا 2022 مسیر جدیدی را برای دیده شدن در فضای مجازی در پیش گرفته است.

این در حالی است که قهرمان شیرازی پرورش اندام جهان با انتشار فیلم هایی از تمرینات سنگین و فشرده خود توجه مخاطبان را به خود جلب می کرد. اما این روزها در صفحه شخصی گرگ پارسی خبری از تمرینات و فعالیت های ورزشی سابق او نیست.

در همین رابطه هادی چوپان چندی پیش تصویر فتوشاپی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد که حتی هوادارانش صدای آن را بلند کردند.

او در این تصویر با لباسی کاملا سفید روی صندلی نشسته است و قصد دارد طرز تفکر یک کهکشان را به مخاطبانش منتقل کند.

بلکه مستر المپیا با نمایش تصاویری عجیب و متفاوت از خود که با طنز آمیخته است، فالوورهای خود را شگفت زده می کند.

نوشته شده توسط ویدیو رپ باورنکردنی هادی چوپان: من یک رپر رقیب می خواهم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.