ویدیو/سکانس دیدنی بازی فریماه فرجامی در مستاجران

ویدیو/سکانس دیدنی بازی فریماه فرجامی در مستاجران

سکانسی ماندگار از مرحوم فریماه فرجامی در نقش مستأجر را مشاهده می کنید.

به گزارش صبح امروز به نقل از خبرآنلاین؛ فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چند روزی بود که در بیمارستان بستری بود و وضعیت جسمانی خوبی نداشت، فوت بخشی از بازی فریماه فرجامی در فیلم اجاره نشین ها و با مرحوم حمیده خیرآبادی مرحوم عزت الله تزمامی اکبر عبدی و رضا رویگیری. شما انجام می دهید

اجاره نشین ها فیلمی کمدی درام به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی محصول سال 1374 است که در سال 1375 اکران شد و پرفروش ترین فیلم سال شد و بر اساس یک فیلم در رده بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار گرفت. نظرسنجی از منتقدان سینما در ماهنامه فیلم.

 

بیوگرافی فریماه فرجامی

فریماه فرجامی (زاده ۲۸ اردیبهشت ۱۳۳۱ – درگذشته ۹ تیر ۱۴۰۲) بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود.

فرجامی متولد تهران است. او دانشجوی دانشکده هنرهای دراماتیک است. در سال 1356 از این دانشگاه لیسانس نمایشنامه گرفت.

در همان سال به عنوان سردبیر، محقق و پژوهشگر در مرکز مطالعات و هماهنگی فرهنگی «شورای عالی فرهنگ و هنر» و فصلنامه فرهنگ و زندگی مشغول به کار شد.

وی فعالیت هنری خود را از سال 1355 با اعلام برنامه های رادیویی و بازی در برنامه تلویزیونی آمدک مومی آغاز کرد. در سال ۱۳۵۹ هر سه با فیلم سعید به کارگردانی غلامعلی عرفان وارد عرصه سینما شدند.

وی موفق شد سیمرغ بلورین نقش اول زن را برای فیلم پرده آخر از نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.[[[[

فیلم نوشته شده/سکانس دیدنی بازی فریماه فرجامی در مستاجرین بار اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.