ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی OnePlus در دستگاه‌های منتخب – Tekrato – فعال شده است

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی OnePlus در دستگاه‌های منتخب – Tekrato – فعال شده است

مقاله درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید OnePlus که در دستگاه‌های منتخب فعال می‌شود، ابتدا در وب‌سایت Tekrato – Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ویژگی های جدید هوش مصنوعی OnePlus روی دو دستگاه نورد فعال می شود. این ویژگی ها در حال حاضر فقط در برخی از کشورها در دسترس هستند.

اگر یادتان باشد وان پلاس اولین ویژگی هوش مصنوعی خود را با نام AI Eraser در اوایل آوریل امسال معرفی کرد. اکنون، این شرکت بی سر و صدا سه ویژگی جدید را به هوش مصنوعی خود اضافه کرده است. با کمک این سه ویژگی، کاربران می توانند به ویژگی هایی مانند گوش دادن به مقالات، دریافت خلاصه و تولید متن دسترسی داشته باشند. اما مشکل این است که این سه ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر فقط در این دو گوشی و در بازارهای منتخب در دسترس هستند. البته انتظار می رود در آینده نزدیک این ویژگی ها به دیگر گوشی های وان پلاس نیز بیاید، اما در هر صورت این محدودیت دسترسی تا حدودی ناامید کننده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی امروز 5 مرداد 1403; گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو
  • بهترین گوشی های OnePlus 2024; راهنمای خرید گوشی وان پلاس در بازار ایران
  • بهترین گوشی های میان رده 2024 [اردیبهشت 1403]
  • بهترین گوشی های 2024; راهنمای خرید گوشی موبایل در بازار ایران

ویژگی های جدید هوش مصنوعی OnePlus

ویژگی های جدید برای هوش مصنوعی OnePlus این شامل AI Speak، AI Summary و AI Writer است. استفاده از این سه ویژگی از نام آنها مشخص است. به عنوان مثال، AI Speak مقالاتی را در مرورگرها و برنامه هایی مانند Google News می خواند. همچنین گزینه هایی برای تنظیم سرعت پخش، تغییر عبارات، پخش و تغییر صدا (مرد یا زن) گنجانده شده است.

ویژگی های جدید هوش مصنوعی OnePlus
با هوش مصنوعی OnePlus صحبت کنید

از سوی دیگر، عملکرد خلاصه هوش مصنوعی به شما امکان می دهد اطلاعات گسترده ای را در وب خلاصه کنید. می توانید نتیجه را کپی کنید، به اشتراک بگذارید یا در یادداشت های خود ذخیره کنید. علاوه بر این، متن انتخاب شده را می توان در File Dock ذخیره کرد. در نهایت، عملکرد نوشتن هوش مصنوعی که به کاربران کمک می کند متنی را برای چیزهای مختلف مانند ایمیل یا پست های رسانه های اجتماعی آماده کنند. این متن به عنوان یک پیشنهاد در برنامه های مربوطه ظاهر می شود.

شایان ذکر است که نتایج خلاصه با هوش مصنوعی (AI Summary) و نویسنده هوش مصنوعی (AI Writer) قابل تغییر و بازسازی می باشد. سه ویژگی جدید در جعبه ابزار هوش مصنوعی قرار دارند که مستقیماً در نوار کناری ادغام شده است. OnePlus می گوید برای دسترسی به این ویژگی ها، کاربران باید تشخیص صفحه را فعال کنند. برای دسترسی به این گزینه کافی است به تنظیمات بروید و سپس بر روی Accessibility and convenience کلیک کنید.

ویژگی های جدید هوش مصنوعی OnePlus

همونطور که گفتم متاسفانه ویژگی های جدید هوش مصنوعی OnePlus (OnePlus AI) برای عموم در دسترس نیست و در حال حاضر فقط در OnePlus Nord 4 در کشورهایی مانند هند، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیای جنوبی، روسیه و آمریکای لاتین در دسترس است. همچنین، آنها در Nord CE4 Lite 5G اما فقط در هند در دسترس هستند. جالب اینجاست که دارندگان گوشی های پرچمدار OnePlus از ابزارهای جدید هوش مصنوعی کنار گذاشته شده اند. البته این احتمال وجود دارد که وان پلاس در حال آزمایش این ویژگی ها در دستگاه های میان رده Nord باشد. بنابراین، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی ها به زودی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

  • سری آینده OnePlus Ace 5 ممکن است دارای ساختار سرامیکی باشد
  • بررسی OnePlus Nord 4; بررسی دقیق سیستم، دوربین، باتری و عملکرد.
  • هوش مصنوعی متا در فیس بوک، مسنجر و واتس اپ از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند
  • اولین آپدیت OnePlus Nord 4 با حجم 6.25 گیگابایت منتشر شد. بهبود پایداری دوربین و سیستم.
  • OpenAI موتور جستجوی SearchGPT را با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته معرفی کرد

نظر کاربران بازیگرها در مورد قابلیت های هوش مصنوعی جدید وان پلاس چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

منبع: گجت ها

مقاله درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید OnePlus که در دستگاه‌های منتخب فعال می‌شود، ابتدا در وب‌سایت Tekrato – Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.