ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران حرفه‌ای می‌گوید چگونه پست + ویدئو – آینه را ارسال کنند

ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران حرفه‌ای می‌گوید چگونه پست + ویدئو – آینه را ارسال کنند

قابلیت Instagram Best Practices آخرین دستاوردی است که متا به این پلتفرم اضافه کرده است. این ویژگی به مدیران حساب های محبوب و محبوب توصیه هایی برای تولید و به اشتراک گذاری محتوا ارائه می دهد.

به گزارش theverge، این ویژگی در واقع به کاربران حرفه‌ای کمک می‌کند تا محتوایی را که می‌خواهند به اشتراک بگذارند، مدیریت کنند.

راهنمای خرید بازیگرها

آشنایی با ویژگی بهترین روش های اینستاگرام

آدام موساری مدیر اینستاگرام در پستی. او به اهمیت ویژگی بهترین روش‌های اینستاگرام اشاره کرد و توضیح داد که این ویژگی به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا از این نکات برای ارائه عکس‌ها و ویدیوهای جذاب‌تر، مفیدتر و با عملکرد بهتر استفاده کنند. این قابلیت هم اکنون در قسمت پنل حرفه ای پروفایل موجود است.

پیشنهاداتی که این ویژگی به مدیران صفحات محبوب ارائه می دهد شامل توصیه های کلی است که معمولاً در شبکه های اجتماعی استفاده می شود. نحوه ردیابی رشد فالوورهای طولانی مدت و پست کردن مداوم

اما این ویژگی برای گفتن این موارد کافی نیست، بلکه شامل توصیه های دقیق تری نیز می شود که با الگوریتم های اینستاگرام همگام شده اند. به عنوان مثال، این ویژگی می تواند هشدار دهد که ویدیوهای Rails بیشتر از 90 ثانیه کمتر به کاربران جدید نشان داده می شوند. این توصیه مطابق با رویکردهایی است که موساری قبلاً در تهیه محتوای کوتاه به آن اشاره کرده است.

به طور کلی، دریافت بازخورد و مشاوره از اینستاگرام می تواند برای تولیدکنندگان محتوا مفید باشد و تعامل آن ها با مخاطبانشان را افزایش دهد. اگرچه کاربران حرفه ای از قبل با اصول ایجاد محتوای جذاب آشنا بودند، اما این ویژگی می تواند روند کار آنها را آسان کند.

با این حال، فشار زیاد برای پیروی از توصیه‌های اینستاگرام می‌تواند سازندگان محتوا را مجبور کند تا با خواسته‌های پلتفرم مطابقت کنند. در غیر این صورت، احتمال مشاهده مطالب شما کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: