ویژگی جدید کروم؛ نظرات خود را برای کمک به من بنویسید تا به متن تبدیل شوند! – بارها و بارها

ویژگی جدید کروم؛  نظرات خود را برای کمک به من بنویسید تا به متن تبدیل شوند!  – بارها و بارها

محتوای ویژگی جدید کروم؛ نظرات خود را برای کمک به من بنویسید تا به متن تبدیل شوند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با ویژگی جدید کروم دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای فکر کردن یا تأمل در حین نوشتن نخواهید داشت. ویژگی Help Me Write Chrome به شما کمک می کند تا افکار خود را با کلمات به بهترین شکل بیان کنید.

در آخرین به روز رسانی مرورگر گوگل کروم یک ویژگی جالب اضافه شده است که هدف آن آسان کردن تایپ برای کاربران است. این ابزار مجهز به هوش مصنوعی Help Me Write نام دارد و چیزی بیش از یک افزونه است.

در واقع این ابزار نگاهی به آینده است و به ما نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی می تواند با درک نیازها و ارائه پیشنهادهای شخصی، کارهای روزمره انسان به ویژه نوشتن را تسهیل کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ویژگی امنیتی جدید کروم از شبکه خانگی کاربران محافظت می کند. دیگر خبری از حملات سایبری نیست!
  • مایکروسافت اج برای شکست دادن گوگل کروم به افزودن برنامه های افزودنی در دستگاه های اندرویدی متوسل شده است
  • کروم ویژگی های جدیدی را بر اساس هوش مصنوعی مولد معرفی می کند
  • تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و iOS. همراه با هوش مصنوعی

ویژگی جدید کروم

حتماً مواقعی وجود داشته که در بیان معنای خود با کلمات مشکل داشته اید. مواقعی وجود دارد که نمی‌توانیم افکار خود را هنگام نوشتن ایمیل یا هنگام فروش آنلاین یک محصول به درستی بیان کنیم، نمی‌توانیم ماهیت آن را آنطور که باید با کلمات برای خریداران توصیف کنیم.

هدف از قابلیت جدید گوگل در این نوع شرایط به کاربران کمک کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید دستگاهی را بفروشید که به ندرت استفاده می شود، مهارت کمکم کن بنویسم این به شما کمک می کند تا با یک پیشنهاد قیمت مناسب، جمله بندی مناسبی از ویژگی ها و شرایط خود داشته باشید.

ویژگی جدید کروم
در نوشتن تابع به من کمک کنید

یا سناریویی را در نظر بگیرید که در آن محصولی که دریافت کرده اید انتظارات شما را برآورده نکرده است. در چنین مواردی، تماس با فروشنده و درخواست بازپرداخت یا تعویض ممکن است چندان آسان نباشد. اینجا این است ابزار جدید گوگل آنها وارد عمل می شوند و به شما کمک می کنند پیامی مودبانه اما محکم ارسال کنید و اطمینان حاصل کنند که پول خود را پس خواهید گرفت.

برای دسترسی به این تابع کافیست از بخش بروید تنظیمات کروم به بخش تست هوش مصنوعی بروید. این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است و مختص کاربران رایانه های شخصی مک و ویندوز است.

این ویژگی در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی کار می کند، اما انتظار می رود به زودی برای پشتیبانی از زبان های بیشتر و کاربران دستگاه های دیگر به روز شود. فراتر از استفاده شخصی، این ویژگی می‌تواند با ساده‌سازی ارتباط با مشتری یا جمع‌آوری توضیحات محصول بدون نیاز به نویسنده حرفه‌ای، تأثیر زیادی بر مشاغل کوچک داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی به زودی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد
  • هوش مصنوعی Duet AI با سرویس‌های Google یکپارچه شده است
  • موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل
  • گوگل یک مدل هوش مصنوعی سبک وزن به نام جما ارائه می کند
  • این طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل است

نظر کاربران بازیگرها در مورد ویژگی جدید گوگل کروم چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

محتوای ویژگی جدید کروم؛ نظرات خود را برای کمک به من بنویسید تا به متن تبدیل شوند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.