ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI – Tekrato فاش شد

ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI – Tekrato فاش شد

پست ویژگی جدید ChatGPT که در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI فاش شد، اولین بار در وب سایت Tecrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت آمریکایی OpenAI ویژگی جدید ChatGPT آشکار شد همانطور که مشخص شد، ویژگی جدید چت JPT ارائه شده در کنفرانس توسعه دهندگان آینده ما را متحول خواهد کرد.

از کجا می دانی هوش مصنوعی ChatGPT این برنامه که توسط شرکت تحقیقاتی OpenAI ایجاد شد، از همان ابتدا سر و صدای زیادی ایجاد کرد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. این چت بات در کمتر از یک سال به بیش از 100 میلیون کاربر هفتگی رسید.

اخبار جدید حاکی از آن است که در کنفرانسی که این هفته برگزار شد، توسعه دهندگان OpenAI از ویژگی های جدید این هوش مصنوعی رونمایی کردند و به کاربران نوید تجربه ای جدید و غافلگیرکننده را دادند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های موبایل گلکسی اس 24 رایگان نخواهد بود
  • یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی هوش مصنوعی جدید است
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد

ویژگی جدید ChatGPT

یکی از جالب ترین ویژگی های نسخه جدید ChatGPT امکان پیکربندی GPT هست با استفاده از این قابلیت همه کاربران حتی کسانی که در برنامه نویسی تخصص ندارند می توانند ChatGPT انحصاری کار خود را انجام دهید این هوش مصنوعی شخصی شده را می توان در هر زمینه ای مانند نوشتن یا فناوری برای رفع نیازهای فردی استفاده کرد.

ویژگی جدید ChatGPT

می توان گفت که پیشرفت OpenAI به سمت هوش مصنوعی کاربر محور این یک تغییر جدید و خلاقانه است. این ویژگی ممکن است شیوه زندگی انسان ها را در آینده تغییر دهد. زیرا هوش مصنوعی در تار و پود زندگی روزمره ما ادغام خواهد شد و بهره وری و خلاقیت را بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی پیچیده افزایش می دهد. OpenAI در حال حاضر روی ایجاد یک فروشگاه اختصاص داده شده به توزیع های GPT کار می کند. مدل هوش مصنوعی سفارشی آن را به راحتی در دسترس علاقه مندان قرار دهد.

علاوه بر این، OpenAI نوید یک هوش مصنوعی هوشمندتر و قدرتمندتر به نام را می دهد GPT-4 توربو که به طور قابل توجهی برای کاربران مقرون به صرفه تر خواهد بود. این هوش مصنوعی با کمک API جدید خود با برنامه‌های کاربردی یکپارچه ادغام می‌شود و طبق گفته OpenAI، ادغام بیشتری با اکوسیستم نرم‌افزاری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • استارتاپ هوش مصنوعی AI.01 در 8 ماه تک شاخ شد!
  • دستیار جدید هوش مصنوعی ماسک به نام ربات چت Grok (grok) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
  • دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT ارائه شد
  • اولین مدل هوش مصنوعی ایلان ماسک به زودی ارائه می شود

منبع: گجت ها

نظر شما در مورد ویژگی جدید ChatGPT چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

پست ویژگی جدید ChatGPT که در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI فاش شد، اولین بار در وب سایت Tecrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.