ویژگی جدید Google Maps با جزئیات نشان می دهد که یک مکان در قرن بیستم چگونه بوده است

ویژگی جدید Google Maps با جزئیات نشان می دهد که یک مکان در قرن بیستم چگونه بوده است

پست ویژگی جدید نقشه های گوگل نشان می دهد مکان در قرن بیستم چگونه بوده است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Google Maps ویژگی جدیدی به نام “AR Experience” را برای نقشه های گوگل معرفی کرده است که به شما امکان می دهد مکان های دنیای واقعی را با محتوای واقعیت افزوده (AR) مشاهده کنید و ببینید که آن مکان ها در قرن بیستم چگونه به نظر می رسیدند. این تجربه همچنین شامل کارت‌های تعاملی است که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ آن مکان‌ها ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا درباره تاریخچه آن‌ها بیشتر بدانید.اگر در همان مکان تاریخی مورد نظر خود هستید، Google Maps می‌تواند محتوای واقعیت افزوده زنده و بی‌درنگ را با استفاده از دوربین گوشی شما نمایش دهد. اگر در همان مکان نیستید، این پلتفرم محتوای واقعیت افزوده را در نمای خیابان قرار می دهد.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل همچنین قابلیت Search Circle را برای کاربران دسکتاپ فعال کرد
  • گوگل نسخه رایگان Gemini را با سرعت بیشتر و امکانات بیشتر در سطح جهانی عرضه کرد

ویژگی جدید گوگل مپ; تجربه AR

همانطور که انتظار می رود، تجربه واقعیت افزوده تنها برای مکان ها و ساختمان هایی که دارای اهمیت فرهنگی، اجتماعی، نظامی یا سیاسی هستند در دسترس خواهد بود. یکی از مکان هایی که گوگل این قابلیت را برای آن فراهم کرده است برج ایفل در پاریس فرانسه است. البته امکان گنجاندن مکان های تاریخی بیشتر نیز زیاد است.

بهبودهای آینده در تجربه واقعیت افزوده Google Maps

گوگل اعلام کرده است که تابستان آینده یک تجربه واقعیت افزوده به کاربران این امکان را می دهد که به گذشته از جمله قرن هجدهم سفر کنند. به عنوان مثال، می‌توانید کلیسای نوتردام و اطراف آن را همانطور که در سال 1789 وجود داشت، ببینید. همچنین می‌توانید بازسازی سه‌بعدی باستیل سنت آنتوان را قبل از انقلاب فرانسه ببینید یا از کاخ تویلری قبل از تخریب دیدن کنید.

برای استفاده از تجربه واقعیت افزوده کافی است مکان تاریخی مورد نظر خود مانند برج ایفل را جستجو کنید و سپس بر روی ویژگی تجربه واقعیت افزوده کلیک کنید. گوگل هنوز زمان دقیق این قابلیت جدید و پلتفرم هایی را که این تجربه را در اختیار کاربران قرار می دهند، اعلام نکرده است.

گوگل با این قابلیت جدید سعی دارد تجربه کاربری چندین هزار ساله را به شکلی جذاب و تعاملی برای کاربران خود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

  • تمام رنگ های گوگل پیکسل 9 پرو لو رفت [+تصاویر]
  • گوگل ممکن است سری پیکسل 9 را با اندروید 14 عرضه کند نه 15!
  • OLED جدید سامسونگ در پیکسل 9 روشن تر از گلکسی اس 24 خواهد بود

منبع: sammobile

پست ویژگی جدید نقشه های گوگل نشان می دهد مکان در قرن بیستم چگونه بوده است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.