ویژگی های موشک های خیبر شاخان و رضوان; جدیدترین سامانه های موشکی سپاه – بازیگرها

ویژگی های موشک های خیبر شاخان و رضوان; جدیدترین سامانه های موشکی سپاه – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

امروز در مراسم رژه هفته دفاع مقدس جدیدترین سامانه های موشکی سپاه معرفی شد. ادامه مطلب به ویژگی های موشک های خیبر شاخان و رضوان. ما پرداخت می کنیم

امروز سی و یکم شهریور ماه سال 1403 مصادف با ولادت حضرت آکار (ص) و هفته دفاع مقدس است. در این روز نیروهای مسلح در مراسم رژه 31 سپتامبر. دور هم جمع شدند و بدین وسیله هفته دفاع مقدس شروع می شود. در رژه هفته دفاع مقدس ارتش، سپاه و سایر یگان های نظامی ایران حضور دارند تا رژه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

دقایقی پیش در اخبار آخرین دستاوردهای دفاع از ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتیم ساعتی پیش در این مراسم از آنها رونمایی شد. در حاشیه رژه 31 شهریور 1403، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو نمونه از بهترین موشک های خود را به نمایش گذاشت. در مطلب زیر به ارائه مشخصات موشک های خیبر شاهان و رضوان می پردازیم.

ویژگی های موشک های خیبر شاخان و رضوان.

موشک دوربرد خیبر شاخان این موشک یکی از موشک های نسل سوم سپاه است که در دسته موشک های استراتژیک قرار می گیرد. این موشک بالستیک این موشک یکی از بهترین موشک های ایران است که با سوخت جامد کار می کند و در هنگام فرود قدرت ضد موشکی بالایی دارد. این یعنی اصابت موشک توسط خیبر به راحتی می تواند مقاومت کند و به سیستم ضد موشکی نفوذ کند. قابلیت مانور موشک خیبرشکین این به لطف طراحی خاص کلاهک و بال های خاص آن ایجاد شده است.

موشک خیبر شاخان هم سبک ترین موشک نسل سوم سپاه. به طرز عجیبی بهینه شده است. علاوه بر این، به لطف این ویژگی، زمان آماده سازی آن 1/6 کمتر از بقیه همتایان خود است. این موشک می تواند 4 تا 5 ماه قبل از ورود به جو به سرعتی معادل دست یابد.

از جمله قابلیت های موشک خیبر شاخان می توان به سرعت و چابکی بسیار بالای این موشک اشاره کرد که توانایی انهدام هدفی در فاصله 1450 کیلومتری را دارد. لازم به ذکر است این موشک دوربرد توسط متخصصان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شده است. در تصویر زیر مشخصات موشک خیبر شاخان به وضوح قابل مشاهده است:

ویژگی های موشک خیبر شاخان و دزفول

ویژگی های موشک رضوان.

نسل جدید موشک رضوان موشک های مافوق صوت این سپاه است که از بسیاری از ویژگی های کاربردی بهره می برد. این موشک نیز در دسته بندی قرار می گیرد. موشک های بالستیک دوربرد گفته می شود که توانایی انهدام اهداف حیاتی، حساس و مهم دشمن را دارد. موشک بالستیک رضوان با سوخت مایع کار می کند و در یک ماموریت تک مرحله ای (جدا شدن از کلاهک) عمل می کند.

در توضیح سرعت موشک رضوان بهتر است بدانید این موشک توانایی اصابت به هدف یا سرعتی برابر با 8 ماخ را دارد. راکتی که رضوان برد 1400 کیلومتر طول دارد، از سکوهای ثابت و متحرک پرتاب می شود و ظرفیت ضربه و چرخش دقیق بالایی دارد.

در توضیحات موشک رضوان آمده است که این موشک ناشناخته ترین موشک ساخت اسرائیل است. سریع ترین موشک های نظامی جهان. همچنین آخرین نسل موشک قیام است. در تصویر زیر مشخصات و مشخصات موشک رضوان می توانید ببینید:

ویژگی های موشک خیبر شاخان و دزفول

بیشتر بخوانید:

  • افشای آخرین دستاوردهای پدافند هوایی ارتش؛ انواع پهپاد، موشک و رادار
  • مشخصات و ویژگی های موشک مافوق صوت فتاح; عملکرد موشک های فتح در حمله به اسرائیل
  • ویژگی ها و مشخصات موشک مافوق صوت فتاح 2; موشکی که به قلب اسرائیل اصابت کرد [+ویدیو]

نظر شما در مورد توان نظامی ایران در ساخت انواع موشک های نظامی چیست؟ لطفا نظر خود را در مورد دو موشک خیبر شاهان و رضوان بیان کنید.

ویژگی های موشک های خیبر شاخان و رضوان; درباره جدیدترین سامانه های موشکی سپاه برای اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.