ویژگی های هوش اپل را در آیفون ۱۶ پرو با بلا رمزی به نمایش می گذارد [+ویدیو] – بارها و بارها

ویژگی های هوش اپل را در آیفون ۱۶ پرو با بلا رمزی به نمایش می گذارد [+ویدیو] – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

چیزی تا آغاز پیش فروش آیفون 16 باقی نمانده و اپل سه ویدیو برای ارائه قابلیت های Apple Intelligence ارائه کرده است. این ویدیوها به طور خاص به برنامه Mail، برنامه Photos و دستیار هوشمند سیری به روز شده اشاره می کنند.

اطلاع رسانی کند شایعات کلاندر واقع این ویدیوها استفاده اپل را نشان می دهد هوش مصنوعی این پیشرفته است، چگونه تجربه کاربری در iPhone 16 Pro را به سطح جدیدی می برد و امکانات سفارشی سازی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند.

معرفی ویژگی های Apple Intelligence به زبان ساده

1: حافظه شخصی ساختاریافته: این بدان معنی است که شما فقط باید یک توضیح مختصر از یک حافظه یا هر محتوای دیگری را در برنامه Photos وارد کنید و هوش مصنوعی اپل وارد کار شده و به طور خودکار بهترین عکس ها یا فیلم ها را بر اساس شرح رویدادی که تایپ کرده اید پیدا می کند. هوش اپل سپس با استفاده از این محتوا فیلمی به یاد ماندنی بسازید که نه تنها شامل عکس و فیلم است، بلکه داستانی منسجم و منحصر به فرد نیز دارد.

به عبارت دیگر، این هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا با کمترین زمان و تلاش، فیلمی با روایتی خاص از لحظات خاص زندگی خود بسازید، گویی یک کارگردان حرفه ای این فیلم را بر اساس توصیفات شما ساخته است.

2: ایمیل خلاصه: در برنامه Mail، با یک ضربه می توانید خلاصه ای از یک ایمیل طولانی را مشاهده کنید و به اصل مطلب برسید. همچنین می توانید خلاصه ای از ایمیل ها را مستقیماً از صندوق ورودی خود مشاهده کنید.

3: سیری شخصی تر: سیری با استفاده از فناوری و قابلیت های Apple Intelligence پیشرفته تر و هوشمندتر شده است. این بدان معناست که سیری نه تنها می‌تواند سفارشات و درخواست‌های شما را بهتر درک کند، بلکه می‌تواند به شکل شخصی‌تر به شما کمک کند. سیری اکنون تیپ شخصیتی شما را می‌شناسد، به نیازها و سوالات شما پاسخ می‌دهد و بر اساس عادات، برنامه‌ها و سبک زندگی شما راهنمایی‌های دقیق‌تری ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، سیری می تواند بین برنامه های مختلف کار کند و اطلاعات را از یک برنامه به برنامه دیگر منتقل کند. برای مثال، اگر قراری در تقویم خود دارید و می‌خواستید پیامی ارسال کنید اما فراموش کرده‌اید، سیری می‌تواند از برنامه تقویم استفاده کند و پیام شما را بدون نیاز به باز کردن برنامه پیام‌رسانی ارسال کند.

از سوی دیگر سیری با درک زبان پیشرفته‌تر اکنون می‌تواند سوالات و دستورات پیچیده‌تری را درک کند و پاسخ‌های کامل‌تری بدهد. این بهبود در توانایی زبان به این معنی است که سیری بهتر می تواند زبان طبیعی شما را به اشتراک بگذارد، حتی اگر جمله شما طولانی تر یا پیچیده تر باشد.

به طور کلی سیری نه تنها وضعیت خود را بهتر درک می کند، بلکه قابلیت های عملیاتی بیشتری نیز به دست آورده و می تواند دستورات شما را با سرعت و دقت بیشتری نسبت به قبل اجرا کند. این سیری جدید به گونه ای طراحی شده است که واقعاً نقش یک دستیار هوشمند را برای شما ایفا کند که همیشه از نیازها و شرایط شما آگاه است و شما را به نحو احسن و بدون عارضه همراهی می کند.

اپل این شرکت قصد دارد اولین ویژگی های هوش اپل را با انتشار iOS 18.1 که در ماه اکتبر انتظار می رود، معرفی کند. برخی از ویژگی‌های جدید شامل ابزارهای نگارش برای تولید و خلاصه کردن متن و همچنین ویژگی برای ارائه خلاصه‌های تبلیغاتی مختصر می‌شود.

اپلیکیشن Messages به زودی قابلیتی خواهد داشت که به شما پاسخ های پیشنهادی می دهد. یعنی زمانی که پیامی دریافت می کنید، اپلیکیشن به طور خودکار پاسخ های مناسب و سریع را پیشنهاد می کند تا مجبور نباشید خودتان به دنبال پاسخ ها بگردید. این ویژگی باعث می شود در مکالمات سریعتر و راحت تر عمل کنید.

علاوه بر این، یک ویژگی جدید برای مکالمات تلفنی را ضبط کنید و سپس آنها را به متن تبدیل کنید اضافه خواهد شد. یعنی می توانید تماس های تلفنی خود را ضبط کنید و سپس آنها را به صورت متنی مشاهده و بررسی کنید.

در اپلیکیشن Photos نیز ابزاری به نام وجود دارد تمیز کردن اضافه شده است این ابزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی و به سرعت اشیاء یا قطعات ناخواسته را از عکس های خود حذف کنید. به عنوان مثال، اگر فرد یا شی اضافی در عکس وجود دارد که نمی خواهید در تصویر دیده شود، می توانید به سرعت آن را حذف کنید.

به طور کلی، این به‌روزرسانی‌ها، استفاده از برنامه‌های پیام‌ها و عکس‌ها را بسیار ساده‌تر و کاربردی‌تر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

  • چگونه رم آیفون 16، 15 و مدل های قبلی را بررسی کنیم؟ [آموزش تصویری]
  • مدل های آیفون 16 از قدرت شارژ 45 واتی پشتیبانی می کنند. موضوعی که اپل به آن اشاره نکرده است

محتوای نشان دهنده قابلیت های Apple Intelligence در آیفون 16 پرو با حضور بلا رمزی [+ویدیو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.