ویژگی پرسش و پاسخ Jamnai AI به iOS اضافه شد – Tekrato

ویژگی پرسش و پاسخ Jamnai AI به iOS اضافه شد – Tekrato

قابلیت پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنا که پیش از این فقط برای کاربران اندروید در دسترس بود، اکنون برای کاربران iOS نیز در دسترس است. با استفاده از این قابلیت Gemini، کاربران می توانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را در ایمیل های خود بیابند و در کمترین زمان به آن پاسخ دهند.

اطلاع رسانی کند egadgetچند ماه پیش گوگل با ارائه این قابلیت جستجو در جی میل را آسان کرد. با کمک این چت بات، کاربران می توانند سوالاتی مانند “رزرو شام شنبه ما ساعت چند است؟” بپرسند. دسترسی سریع به ایمیل های مرتبط این ویژگی تاکنون برای کاربران iOS غیر فعال بوده و اکنون فعال شده است.

راهنمای خرید بازیگرها

ویژگی پرسش و پاسخ Jamnai AI برای مشترکین پولی در دسترس است

قابلیت پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنا عملکردهای دیگری نیز دارد، به عنوان مثال کاربران می توانند از Gemini بخواهند ایمیل های ارسال نشده را جدا کرده و جستجو کنند. برای مثال، می‌توانید از Intelligence خلاصه‌ای از مکاتبات مربوط به یک پروژه کاری را خلاصه کنید یا ایمیل‌های خوانده نشده ارسال شده توسط یک شخص خاص را جستجو کنید.

ویژگی پرسش و پاسخ جیمیل به کاربران این امکان را می دهد که ایمیل ها و مکالمات خود را بدون خروج از صندوق ورودی خود جستجو کنند. البته این ویجت برای کاربران تجاری، سازمان های آموزشی و مشترکین سرویس های ویژه گوگل در دسترس است.

گوگل اعلام کرده است که احتمالا 15 روز طول می کشد تا ویژگی پرسش و پاسخ AI Jamnai در سطح جهانی راه اندازی شود. علاوه بر این، کاربران می توانند از این ویژگی در یکی از سرویس های گوگل استفاده کنند. تجارت جوزا ،شرکت ،آموزش و پرورش ،حق بیمه آموزشی یا Google One AI Premium نیاز خواهد داشت

در واقع این قابلیت تنها برای مشترکین پولی و تخصصی سرویس گوگل فعال خواهد بود و کاربران عادی ممکن است برای استفاده از آن نیاز به آپدیت سرویس خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: