ویژگی SOS ماهواره ای به گوشی های Google Pixel – Tekrato می آید

ویژگی SOS ماهواره ای به گوشی های Google Pixel – Tekrato می آید

مقاله Satellite SOS که به گوشی های گوگل پیکسل می آید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل نقش صرفه جویی و برجسته آن را تجزیه و تحلیل می کند عملکرد SOS ماهواره ای در زندگی کاربران دستگاه های اپل، او قصد دارد این ویژگی را در گوشی های آنها نیز فعال کند.

با ظهور اتصال ماهواره ای در آیفون ها، ثابت شده است که یک ویژگی ارزشمند در حفظ امنیت کاربران است. اکنون به نظر می رسد که برندهای اندرویدی نیز از اپل الهام گرفته و به سمت پذیرش این دسته از قابلیت ها پیش می روند.

ظاهراً قرار است نشانه هایی از دستگاه های پیکسل گوگل وجود داشته باشد عملکرد SOS ماهواره ای emerge این ویژگی به کاربران امکان می دهد حتی بدون سیگنال، آنتن یا وای فای با خدمات اضطراری ارتباط برقرار کنند.

اگرچه این ویژگی هنوز به طور کامل توسعه یا عملیاتی نشده است، اما کاربران تلفن پیکسل می توانند گزینه Satellite SOS را در بخش Security & Emergency تنظیمات خود ببینند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • با عملکرد جدید گوگل، صحبت کردن با تلفن لذت بخش خواهد بود
  • گوگل پیکسل واچ 3 در مدل بزرگ 45 میلی متری عرضه خواهد شد
  • به روز رسانی جدید گوگل کروم برای اینترنت کم سرعت بهینه شده است
  • Google Keep می تواند با استفاده از هوش مصنوعی Gemini لیست ایجاد کند

ویژگی SOS ماهواره ای به گوشی های Google Pixel می آید

اخیراً یک تبلیغ در صفحه SOS ماهواره منتشر شده است و می گوید که کاربران تلفن پیکسل به زودی می توانند بدون داشتن سیگنال یا دسترسی به وای فای و اینترنت با خدمات اورژانس تماس بگیرند و موقعیت مکانی خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

برنامه گوگل اجرای عملکرد SOS ماهواره بر روی تلفن های شما نیز به گونه ای است که به کاربران امکان می دهد از طریق پیام های ماهواره ای به خدمات اضطراری متصل شوند و مکان خود را از طریق نقشه های گوگل به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، کاربران می توانند یک سری اطلاعات دقیق در مورد وضعیت اضطراری و سخت خود را با خدمات مربوطه به اشتراک بگذارند.

برای اینکه این سرویس کار کند، Google باید اطلاعات شخصی کاربران، مانند نام، شماره تلفن (از طریق حساب Google) و حداکثر سه مخاطب اضطراری را از کاربران جمع‌آوری کند. علاوه بر این، اطلاعاتی از جمله مکان کاربر، جزئیات دستگاه و جزئیات وضعیت اضطراری را با امدادگران و ارائه دهندگان خدمات ماهواره ای به اشتراک بگذارید.

گوگل هنوز هم کشورهایی را فهرست می کند که عملکرد ماهواره SOS آنها آنچه در دسترس خواهد بود را منتشر نکرده اند، اما ظاهراً شرکت آمریکایی گارمین با گوگل در این سرویس مشارکت خواهد کرد.

همچنین، برنامه دقیق برای انتشار. ویژگی SOS ماهواره گوگل مشخص نشده است، اما با وجود ظاهر شدن این گزینه در منوی تنظیمات دستگاه های پیکسل، این رویداد قریب الوقوع به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

  • ویژگی تصویربرداری هوش مصنوعی گوگل جمینا به طور موقت غیرفعال شده است
  • هوش مصنوعی Gemina Nano گوگل به گوشی های تلفن همراه میان رده می رسد
  • گوگل یک مدل هوش مصنوعی سبک وزن به نام جما ارائه می کند
  • این طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل است
  • تراشه Tensor G4 گوگل از Exynos 2400 به عنوان پایه استفاده می کند

نظر کاربران بازیگرها در مورد فعال سازی قابلیت SOS ماهواره ای در گوشی های گوگل پیکسل چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله Satellite SOS که به گوشی های گوگل پیکسل می آید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.