پارسی ها آماده نشان دادن قدرت خود در لیگ برتر هستند

پارسی ها آماده نشان دادن قدرت خود در لیگ برتر هستند

هدف امروز: پرسپولیس ایران در هفته اول مسابقات مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا فردا دوشنبه 5 شهریور از ساعت 14:03 میهمان الاهلی عربستان خواهد بود. او حالا سعی می کند از لیست چهار نفره خط خورده دیدار با الاهلی فرار کند و حداقل برای این دیدار روی نیمکت بنشیند.

نکته جالب در مورد لوکاس این است که علیرغم بازی طولانی مدتش در سطح بالا، او کمتر در رقابت های قاره ای بازی کرده است و اکنون در لیگ نخبگان آسیا است که در آن تقابل با 8 تیم بزرگ را تجربه خواهد کرد و در عین حال به دلیل قرارداد یک ساله با پرسپولیس فرصت دریافت پیشنهاد بهتر و انتقال بزرگتر را خواهید داشت. او که پیش از این به عنوان مهاجم گلزن در لیگ های چین و قطر عملکرد خوبی داشت، اگر بتواند بیش از ده گل برای پرسپولیس به ثمر برساند، بهترین آمار یک مهاجم بعد از آلن ویتل در یک فصل را به ثبت می رساند و تمام. شاید رویایی که چشمانی که او را رصد می کنند در بین هواداران پرسپولیس دیده اند. ستاره ازبکستانی تیم پرسپولیس که طبق وعده کادر پزشکی پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل قرقیزستان مصدوم شد، بدون مشکل در تمرین این تیم حاضر شد تا نگرانی هوادارانش را برطرف کند.

The post پالش پوشان آماده قدرت نمایی در لیگ برتر است اولین بار در روزنامه آرمان شکل پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.