پایان ناگهانی رابطه عاشقانه تیلور سویفت پس از ۶ سال!

پایان ناگهانی رابطه عاشقانه تیلور سویفت پس از ۶ سال!

تیلور سوئیفت پس از شش سال از این بازیگر بریتانیایی جدا شد.

به گزارش صبح به نقل از 30نما، تیلور سویفت و جو آلوین پس از شش سال از هم جدا شدند. Entertainment Tonight جدایی را تایید کرد و گزارش داد که الوین در تور ایالات متحده برای The Courses همراه سوئیفت نیست.

جزئیات فاش نشده است

سوئیفت 33 ساله و آلوین 32 ساله سعی کردند جزئیات زندگی خصوصی خود را فاش نکنند. آلوین قبلا به وال استریت ژورنال درباره نامزدی اش با سوئیفت شوخی کرده بود:

«اگر برای هر باری که به من می گفتند نامزدم یک پوند داشتم، سکه های زیادی جمع می کردم. یعنی حقیقت این است که اگر جواب مثبت یا خیر بود، نمی گفتم».

سوئیفت در سال 2016 با آلوین رابطه برقرار کرد. در آن زمان، پیپل گزارش داد: “رابطه آنها بالغ و شگفت انگیز است.” این دو در طول بیماری همه گیر در زمینه موسیقی با یکدیگر همکاری کردند و برنده جایزه گرمی شدند.

آلوین در دو آلبوم Folklore و Evermore با سوئیفت همکاری کرد و برخی از آهنگ ها را نوشت. آلبوم «فولکلور» سرانجام جایزه «آلبوم سال» را در جوایز گرمی 2021 دریافت کرد و «همیشه» سال بعد نامزد دریافت همان جایزه شد.

عاشقانه های تیلور سویفت

سوئیفت در مورد الوین در مراسم گرمی گفت: “جو اولین کسی است که همه آهنگ ها را برای او اجرا می کنم.” در قرنطینه از نوشتن آهنگ با تو لذت بردم.”

او در دسامبر 2020 به زین لو گفت: «من و جو عاشق آهنگ های غمگین هستیم. غمگین ترین آهنگ ها را می نویسیم. ما عاشق این آهنگ ها هستیم چه می توان گفت؟”

آلوین در گفت و گو با توتال فیلم گفت: “من کنجکاوی مردم در این دنیا، در مورد زندگی خصوصی دیگران را درک می کنم. یعنی نمی فهمم، اما می دانم که وجود دارد. این چیزی نیست که بخواهم انجام دهم. برای افرادی که چیزی برای نظر دادن نمی دانند ارائه می شود.”

در آگوست 2018، الوین و سوئیفت در یک ظاهر نادر در انظار عمومی دست در دست هم دیده شدند. سوئیفت در آن زمان در فیلم «گربه ها» بازی می کرد و در مراسم گرمی شرکت نکرد اما به همراه آلوین به جوایز بافتا رفت.

پایان ناگهانی رابطه عاشقانه تیلور سویفت پس از 6 سال! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.