پردازنده آیفون ۱۶ دارای یک موتور عصبی هوش مصنوعی قوی تر است – Tecrato

پردازنده آیفون ۱۶ دارای یک موتور عصبی هوش مصنوعی قوی تر است – Tecrato

مقاله پردازنده آیفون 16 موتور عصبی هوش مصنوعی قدرتمندتر می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل قصد دارد از ویژگی های هوش مصنوعی سری آیفون 16 بهره بیشتری ببرد موتور عصبی هوش مصنوعی از یک قوی تر استفاده کنید.

پردازنده آیفون 16 دارای یک موتور عصبی قدرتمند هوش مصنوعی خواهد بود. سال 2024 سال ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد در گوشی‌های هوشمند است و می‌توانید مطمئن باشید که اپل در نهایت سری آیفون 16 را با هوش مصنوعی مولد اواخر امسال معرفی خواهد کرد. سامسونگ قبلاً با هوش مصنوعی گلکسی خود در گوشی هوشمند گلکسی اس 24 توجه ها را به خود جلب کرده است، بنابراین اپل چاره ای جز پاسخگویی ندارد.

برای انجام این کار، اپل باید چیپست آیفون 16 خود را بهبود بخشد تا این گوشی بتواند از همه این ویژگی های جدید هوش مصنوعی پشتیبانی کند. یک گزارش جدید ادعا می کند که این شرکت تراشه A18 آیفون 16 را به یک موتور عصبی به طور قابل توجهی بهبود یافته مجهز خواهد کرد. همچنین گفته شده است که Neural Engine جدید به تراشه های M4 نسل بعدی مک بوک ها نیز مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نمونه اولیه آیفون 16 از طراحی مجدد نسل جدید خبر می دهد

اپل ویژگی های جدید مرتبط با AI Neural Engine را با iOS 18 معرفی می کند

این شرکت قصد دارد در سال جاری ویژگی های هوش مصنوعی را به گوشی های خود اضافه کند. این موضوع توسط تیم کوک، مدیرعامل اپل تایید شده است. بنابراین، انجام تغییرات سخت افزاری لازم برای بهبود این ویژگی ها برای شرکت بسیار منطقی است.

یک موتور هوش مصنوعی عصبی قوی تر، دستگاه ها را قادر می سازد مجموعه ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند. در حالی که جزئیات کمی منتشر شده است، گزارش ها حاکی از آن است که ویژگی های جدید هوش مصنوعی برای سیری، اپل موزیک، پیام ها، میانبرها و غیره معرفی خواهند شد.

انتظار می رود که اپل در ژوئن آینده، زمانی که iOS 18 در رویداد WWDC رونمایی می شود، اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی ها به اشتراک بگذارد. iOS 18 با آیفون های جدید این شرکت در اواخر سال 2024 وارد بازار می شود. این همچنین نشان می دهد که ویژگی های هوش مصنوعی اپل ممکن است به آیفون 16 محدود شود و به دلیل محدودیت های سخت افزاری در مدل های قبلی موجود نباشد. از سوی دیگر، سامسونگ برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به مدل‌های قدیمی‌تر نیز می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

  • باتری آیفون 16 پرو مکس بیشترین طول عمر را در بین گوشی های اپل خواهد داشت
  • اپل یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی به نام MGIE راه اندازی کرده است
  • سیستم عامل لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود
  • گوگل نسخه پیشرفته هوش مصنوعی جمینی را عرضه کرد

نظر شما در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد در گوشی های هوشمند چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله پردازنده آیفون 16 موتور عصبی هوش مصنوعی قدرتمندتر می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.