پردازنده کامپیوتر هواوی عملکردی مشابه M2 اپل و Core i7-13700H اینتل دارد – بازیگرها

پردازنده کامپیوتر هواوی عملکردی مشابه M2 اپل و Core i7-13700H اینتل دارد – بازیگرها

مقاله پردازنده کامپیوتر هواوی عملکردی مشابه M2 اپل و Core i7-13700H اینتل دارد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هواوی نه تنها دست خود را به روی رقبای خود در صنعت موبایل بسته است، بلکه در سایر زمینه ها نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. پردازنده کامپیوتر هواوی رقبای سرسخت در بازار را کاهش می دهد.

اخیراً اطلاعاتی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که مشخصات تراشه Kirin جدید هوآوی آنها برای رایانه های شخصی اطلاع رسانی می کنند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، هواوی در حال آماده شدن برای عرضه پردازنده ای است که از نظر عملکرد کاملاً برابر با پردازنده های محبوب اپل و اینتل باشد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تراشه 2 نانومتری GAA سامسونگ در سال آینده وارد تولید انبوه می شود
  • سرمایه گذاری 1.66 میلیارد دلاری هواوی برای دستیابی به استقلال در توسعه تراشه
  • سری نوا 13 هواوی احتمالا با تراشه Kirin 9010 و پشتیبانی از اتصالات ماهواره ای عرضه خواهد شد
  • کوالکام تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس خود را با سریع ترین NPU لپ تاپ دنیا معرفی کرد

مشخصات پردازنده کامپیوتر هواوی

بر اساس اطلاعات فاش شده در شبکه اجتماعی Weibo، تراشه Kirin Huawei این پردازنده مبتنی بر معماری Taishan v130 است و دارای یک CPU هشت هسته ای با سرعت شروع 2.5 گیگاهرتز خواهد بود.

پردازنده کامپیوتر هواوی

بر اساس گزارش ها، تراشه کامپیوتر کایرین این تراشه در تست‌های چند هسته‌ای Geekbench 6 امتیاز 11640 را به دست آورد.

گفته می شود این تراشه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 5 به ترتیب امتیاز 1130 و 8765 را کسب کرده است. امتیاز تست 3D Mark Wild Life آن 6490 با توان مصرفی 20 وات است.

یکی دیگر از ابزارهای معیار، Cinebench R24، که بر عملکرد رندر CPU تمرکز دارد، امتیاز CPU 72، امتیاز تک هسته ای 680 و امتیاز چند هسته ای 1695 را گزارش کرده است.

از دیگر مشخصات تراشه کامپیوتر Kirin پشتیبانی از 32 گیگابایت رم LPDDR5-6400 با پهنای باند 100 گیگابایت بر ثانیه و پیکربندی های 128 بیتی، 2 ترابایت فضای ذخیره سازی SSD و سه پورت USB-4 را می توان نام برد. شایان ذکر است که تمامی این اطلاعات توسط منابع غیر رسمی منتشر شده است و نمی توان از صحت آن اطمینان کامل داشت.

بیشتر بخوانید:

  • Huawei Watch Fit 3 به زودی و در همین ماه معرفی خواهد شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • هوآوی با رشد 70 درصدی تاج و تخت بازار گوشی های هوشمند چین را دوباره به دست آورد
  • عملکرد عجیب هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی، لباس های کاربر را در می آورد; نگاه کن
  • Huawei Pura 70 با تشخیص سطح زمین گم نمی شود!
  • آیفون از هواوی شکست خورد. کاهش 19 درصدی فروش اپل در بازار چین

نظر کاربران بازیگرها در مورد مشخصات پردازنده کامپیوتر هواوی چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله پردازنده کامپیوتر هواوی عملکردی مشابه M2 اپل و Core i7-13700H اینتل دارد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.