پرسپولیس در جمع ۱۰ تیم برتر آسیا

پرسپولیس در جمع ۱۰ تیم برتر آسیا

هدف امروز: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اسامی بهترین تیم های باشگاهی آسیا که می توانند در جام باشگاه های جهان شرکت کنند را اعلام کرد که بر این اساس پرسپولیس در رتبه دهم بهترین تیم های آسیا قرار دارد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (دوشنبه) 10 تیم برتر آسیا را معرفی کرد.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اسامی بهترین تیم های باشگاهی آسیا که می توانند در جام باشگاه های جهان شرکت کنند را اعلام کرد که بر این اساس پرسپولیس در رتبه دهم بهترین تیم های آسیا قرار دارد.

بر اساس این فهرست، الهلال با 97 امتیاز بهترین تیم فوتبال آسیا است. چونبوک موتورز کره جنوبی و اولسان هیوندای در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. پرسپولیس با 38 امتیاز در رده دهم این رده بندی قرار دارد که بهترین جایگاه در بین تیم های ایرانی است.

جام جهانی باشگاه ها قرار است از سال 2025 (از 25 ژوئن تا 22 ژوئیه 1404) با فرمت جدیدی برگزار شود که اولین میزبان آن ایالات متحده خواهد بود. بر اساس تصمیم فیفا، 32 تیم در 8 گروه در این مسابقات شرکت خواهند کرد و هر چهار سال یک بار قبل از شروع فصل جدید رقابت های باشگاهی کشور برگزار می شود. یعنی شبیه فرمت زمانی جام های جهانی.

فیفا در ابتدای سال تخصیص این رقابت ها را مشخص کرد که بر این اساس یوفا با 12 مقام بیشترین جایگاه را دارد و پس از آن آمریکای جنوبی با 6 نماینده در رتبه های بعدی قرار دارد. آسیا، آفریقا و کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) با چهار مقام، آفیانوسیا با یک مقام و کشور میزبان با یک مقام، مقام های جام باشگاه های جهان را تشکیل داده اند.

در این مسابقات چهار تیم از آسیا حضور دارند. سه تیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شوند. در حال حاضر تیم های الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن با بردهای دو فصل اخیر حق حضور در این مسابقات را کسب کرده اند و قهرمان فصل 2023-2024 نیز مشخص خواهد شد. او سومین نماینده آسیا خواهد بود. با توجه به تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا به زمستان، یک فصل برگزار نشد و نماینده چهارم نیز از طریق رده بندی قاره ای در جام باشگاه های جهان شرکت خواهد کرد. این سهمیه به بهترین تیم قاره تعلق می گیرد و طبیعتا اگر مقام اول به الهلال یا قهرمان امسال برسد به مقام دوم یا سوم آسیا می رسد.

*بر اساس اعلام فیفا، 10 تیم برتر آسیا به شرح زیر است:

1- هلال عربستان سعودی

2- چونبوک موتورز کره

3- اولسان هیوندای کره

4- کاوازاکی ژاپن

5- پوهانگ استیلرز کره

6- الدیل قطر

7-اوراواداس ژاپن

8- النصر العربیه

9- پاثوم یونایتد تایلند

10- پرسپولیس ایران

پست پرسپولیس در بین 10 تیم برتر آسیا برای اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.