پروژه جارویس؛ هوش مصنوعی جدید گوگل که می تواند مرورگر کاربر را کنترل کند – بازیگرها

پروژه جارویس؛ هوش مصنوعی جدید گوگل که می تواند مرورگر کاربر را کنترل کند – بازیگرها

Project Jarvis آخرین برنامه توسعه یافته توسط گوگل است که می تواند مرورگرهای کاربران را کنترل کند. پروژه جارویس با الهام از نام شخصیت معروف دنیای مارول با همین نام به دستیار قادر مطلق در محیط وب تبدیل خواهد شد.

اطلاع رسانی کند اطلاعاتپروژه جارویس گوگل (پروژه جارویس) که بر اساس هوش مصنوعی کار می کند، قادر به انجام تمامی کارهای روزمره کاربران در محیط وب و اینترنت است.

راهنمای خرید بازیگرها

پروژه جارویس چیست و چگونه کار می کند؟

همانطور که گزارش شده است، پروژه جارویس با یکی از نمونه های پیشرفته Jumna گوگل ترکیب شده و می تواند کارهای مختلفی مانند جمع آوری اطلاعات، خرید آنلاین، رزرو پرواز و سایر مواردی که بخشی از فعالیت های روزانه محسوب می شوند را انجام دهد. گفته می شود این هوش قابلیت یادگیری را دارد و به مرور زمان و بر اساس استفاده مکرر توسط کاربران عملکرد بهینه تری پیدا می کند.

از جمله ویژگی های قابل توجه در نظر گرفته شده برای پروژه جارویس، توانایی پردازش تصاویر و شناسایی عناصر گرافیکی در فضای آنلاین است. قابلیتی که به شما امکان می دهد اقلام خاصی مانند یک محصول در یک فروشگاه آنلاین را شناسایی کرده و آن را به سبد خرید کاربر اضافه کنید.

پروژه جارویس؛ هوش مصنوعی جدید گوگل که می تواند مرورگر کاربر را کنترل کندپروژه جارویس؛ هوش مصنوعی جدید گوگل که می تواند مرورگر کاربر را کنترل کند

این سیستم در حال حاضر برای مرورگر کروم بهینه شده است و در نسخه های آزمایشی عملکرد کندی دارد. اما گوگل در تلاش است تا با رفع نواقص، سرعت و کارایی خود را بهبود بخشد.

اما یکی از مهم ترین چالش های این پروژه حفظ حریم خصوصی و مسائل امنیتی است. از آنجایی که این سیستم به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی مستقیم دارد، گوگل موظف است اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده انجام دهد.

پروژه جارویس در حال حاضر در مرحله آزمایشی است، اما رقبای گوگل مانند مایکروسافت، اپل، آنتروپیک و OpenAI نیز کار خود را آغاز کرده اند و در حال توسعه دستیارهای هوش مصنوعی مشابه هستند.

انتظار می رود این مدل از دستیارهای هوشمند در آینده ای نه چندان دور به ابزاری جدایی ناپذیر در زندگی روزمره افراد تبدیل شود و به کاربران کمک کند تا کار خود را با سهولت بیشتری مدیریت کنند و در نتیجه در زمان صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید: