پروژه سام آلتمن به جهان تغییر نام داد. پروژه ای که آینده تأیید هویت دیجیتال را متحول خواهد کرد – بازیگرها

پروژه سام آلتمن به جهان تغییر نام داد. پروژه ای که آینده تأیید هویت دیجیتال را متحول خواهد کرد – بازیگرها

پروژه سام آلتمن مدیر عامل OpenAI به Worldcoin تغییر نام داد. هدف از این پروژه شناسایی هویت افراد از طریق اسکن چشم است.

اطلاع رسانی کند بلومبرگپروژه سام آلتمن توسط استارتاپی به نام Tools for Humanity مدیریت می شود. این استارت آپ اخیرا یک اسکنر چشم بیومتریک به نام Orb را معرفی کرده است که دقت و سرعت بالایی دارد.

راهنمای خرید بازیگرها

پروژه Sam Altman و معرفی اسکنر چشم Orb

الکس بلانیا، مدیرعامل این استارت آپ، این اسکنر چشم را در کنفرانسی که در سانفرانسیسکو برگزار شد، ارائه کرد. پردازش این اسکنر با استفاده از تراشه های پیشرفته جتسون ساخت انویدیا انجام می شود و از طریق سرویس Deep Face می توان هویت فرد را تایید کرد. این اسکنر به گونه ای طراحی شده است که تا سه برابر سریعتر از نسخه های قبلی باشد در حالی که از قطعات کمتری استفاده می کند.

تاکید بر تایید هویت در عصر دیپ فیک

پروژه جدید سم آلتمن به طور خاص بر احراز هویت عنبیه تمرکز دارد تا در برابر فناوری های نوظهور مانند دیپ فیک عملکرد بهتری داشته باشد. این فناوری می تواند ابزار مفیدی برای جلوگیری از سرقت هویت در فضای دیجیتال باشد.

پروژه سام آلتمن به جهان تغییر نام داد. پروژه ای که آینده تأیید هویت دیجیتال را متحول خواهد کردپروژه سام آلتمن به جهان تغییر نام داد. پروژه ای که آینده تأیید هویت دیجیتال را متحول خواهد کرد

سام آلتمن به عنوان یکی از بنیانگذاران پروژه جهان، زمان زیادی را به آن اختصاص می دهد. با این حال، به گفته بلنیا، فعالیت های سام در Word و OpenAI مستقل از Yekidgar است. او می گوید درست است که آلتمن یکی از بنیانگذاران پروژه جهان است و در تصمیم گیری های این پروژه مشارکت می کند، اما تمرکز اصلی او همچنان روی OpenAI است.

Belanya تاکید می کند که ماموریت های این دو پروژه کاملاً از یکدیگر جدا هستند و هر کدام به سمت اهداف خود پیش می روند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت رسمی جهان، 7 میلیون نفر با استفاده از اسکنر Orb اسکن شده اند. علاوه بر این، افرادی که در کنفرانس سانفرانسیسکو شرکت کردند، یک دستگاه رایگان از این اسکنر دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: