پروژکتورهای پریمیر جدید سامسونگ می توانند هر سطحی را به صفحه لمسی تبدیل کنند – Tecrato

پروژکتورهای پریمیر جدید سامسونگ می توانند هر سطحی را به صفحه لمسی تبدیل کنند – Tecrato

مقاله پروژکتورهای پریمیر جدید سامسونگ می توانند هر سطحی را به صفحه لمسی تبدیل کنند اولین بار در Tecrato – Living With Technology پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پروژکتورهای جدید سامسونگ پریمیر آنها یکی از معدود محصولات جدید این غول صنعت فناوری جهانی هستند که در بازار مربوطه معرفی و ارائه شده اند.

پیش از نمایشگاه CES 2024، سامسونگ مجموعه ای از تلویزیون های LCD، QLED، Neo QLED، OLED و Micro LED را معرفی کرد. این شرکت همچنین پروژکتورها و قاب های صوتی جدید خود را معرفی کرد. ما در مورد پروژکتورهای سری جدید سامسونگ پریمیر با چهار مدل صحبت خواهیم کرد که همه آنها در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس ایالات متحده به نمایش گذاشته خواهند شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Samsung Music Framework معرفی شد. فریم ها هم صحبت می کنند
  • سامسونگ در حال توسعه شارژرهای سریع جدید برای دستگاه های گلکسی است
  • نتایج مقایسه ای سری گلکسی اس 24 سامسونگ قدرت پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون را نشان داد.
  • ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با صفحه نمایش OLED 4K را معرفی کرد

پروژکتورهای جدید سامسونگ پریمیر

سری جدید پروژکتورهای The Premiere سامسونگ شامل چهار مدل است: Premiere 5، Premiere 7، Premiere 9 و Premiere 8K. سامسونگ در دسترس بودن یا قیمت پروژکتورهای جدید خود را اعلام نکرده است و ما انتظار داریم در هفته های آینده بیشتر در مورد این جنبه ها بدانیم.

پریمیر 5 ارزان ترین پروژکتور سامسونگ است که امسال عرضه می شود. گفته می شود که این پروژکتور فشرده ترین پروژکتور لیزری سه گانه UST (پرتاب فوق العاده کوتاه) با ابعاد 8 × 5 × 5 اینچ است. هنگامی که 17 اینچ از سطح فاصله دارد، می تواند یک تصویر 4K 100 اینچی را پخش کند. طبق معمول سامسونگ ، می توانیم چندین ویژگی هوشمند را در پروژکتورهای آن انتظار داشته باشیم و Premiere 5 دارای تنظیمات خودکار و تنظیمات تمرکز برای آسانتر کردن زندگی شما است. ویژگی Screen Off به شما این امکان را می دهد که پخش تصویر را خاموش کنید و همچنان به پخش صدا از طریق بلندگوهای 10 واتی آن ادامه دهید.

این دستگاه دارای پشتیبانی دسکتاپ است که به شما امکان می دهد تصویر را روی هر سطحی پخش کنید و آن را به یک صفحه لمسی تعاملی تبدیل کنید. می توانید از انگشتان خود برای کنترل رابط کاربری، بازی کردن و حتی استفاده از برنامه های آموزشی استفاده کنید. دارای یک داشبورد قابل تنظیم است که دارای ویجت های مختلف از جمله ساعت، یادداشت های چسبنده و آب و هوا است. همچنین قابلیت انعکاس بی سیم صفحه نمایش از طریق گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ را دارد.

پروژکتورهای جدید سامسونگ پریمیر

هر دو پریمیر 7 و پریمیر 9 پروژکتورهای لیزری 4K UST (فوق کوتاه پرتاب) هستند. آنها به ترتیب از مدل های سال گذشته، LSP7T و LSP9T روشن تر هستند. آنها همچنین دارای Dolby Atmos برای صدای فراگیرتر هستند. البته، هر دو سیستم عامل تایزن را اجرا می کنند و دسترسی فوری به همه برنامه های پخش موسیقی و ویدیوی محبوب را ارائه می دهند.

پریمیر 8K یکی از پیشرفته ترین و پر ویژگی ترین پروژکتورهای جدید سامسونگ پریمیر است. همچنین این اولین پروژکتور 8K این شرکت است. روشنایی آن 4000 لومن است که به گفته سامسونگ برای مشاهده محتوا در شرایط نوری معمولی محیط به اندازه کافی روشن است. هنگامی که دستگاه در فاصله 16 فوتی از سطح قرار دارد، می تواند 150 اینچ محتوا پخش کند. بله ، در حال حاضر به سادگی محتوای 8K کافی نیست و به همین دلیل سامسونگ از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش محتوای 4K استفاده می کند یا حتی وضوح را به 8k کاهش می دهد.

مانند Premiere 5 ، Premiere 8K همچنین دارای Lightwarp است که هر سطح را به صفحه لمسی تبدیل می کند و به شما امکان می دهد با محتوا و رابط کاربری تعامل داشته باشید.

این پروژکتور پرچمدار همچنین دارای سیستم بلندگوی داخلی 100 واتی با راه اندازی کانال 8.2.2 و Dolby Atmos است. فناوری Sound On Screen آن به شما این حس را می دهد که صدا از تصویری که روی یک سطح تولید می شود می آید. دارای اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و Wi-Fi است ، در حالی که سیگنال های ورودی های دیگر ، مانند HDMI ، از طریق یک جعبه شکستگی بی سیم که می تواند تا 33 فوت دور از پروژکتور قرار بگیرد ، به صورت بی سیم به پروژکتور ارسال می شوند.

کلیه پروژکتورهای جدید سامسونگ سیستم عامل Tizen OS را اجرا می کنند ، شامل کلیه برنامه های پخش رسانه ای ، آینه سازی صفحه نمایش بی سیم سامسونگ ، SmartThings ، Alexa ، Bixby ، Google Assistant ، Airplay 2 ، Tap View و سایر ویژگی های پیشرفته است. همچنین دارای Samsung TV Plus و Samsung Gaming Hub است. دومی به شما امکان می دهد بازی ها را از سرویس های پخش بازی های ابری مانند Amazon Luna، Microsoft Xbox Cloud، Nvidia GeForce Now و Utomik پخش کنید.

بیشتر بخوانید:

  • تلویزیون های ال جی QNED و QNED Mini LED در آستانه نمایشگاه CES 2024 رونمایی شدند.
  • تلویزیون بازی 85 اینچی Xiaomi TV A Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
  • بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024؛ راهنمای خرید تلویزیون بازی
  • پرچمدار و گرانقیمت تلویزیون اسمارت اسکرین V5 پرو هواوی معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

نظر شما در مورد پروژکتورهای پریمیر جدید سامسونگ چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

منبع: sammobile

مقاله پروژکتورهای پریمیر جدید سامسونگ می توانند هر سطحی را به صفحه لمسی تبدیل کنند اولین بار در Tecrato – Living With Technology پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.