پریانکا چوپرا از بالیوود اخراج شد!

پریانکا چوپرا از بالیوود اخراج شد!

پریانکا چوپرا مدل و بازیگر هندی پس از بازگشت به بمبئی پس از سال ها برای تبلیغ فیلم «ارگ» حالا از نگرانی های خود در مورد وضعیت بالیوود صحبت کرده است!

به بازیگرها – پریانکا چوپرا، که به هند بازگشته است، در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد: “من بخشیده ام و مدت زیادی از آن گذشته است.”

پریانکا چوپرا در جریان تبلیغات فیلم جدیدش در هند درباره گذشته خود در بالیوود صحبت کرد. این ستاره اعتراف کرده است که مدام در بالیوود نگران بوده است.

پریانکا چوپرا در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که دائماً در هند به گوشه و کنار رانده شده است. این بازیگر محبوب در پاسخ به این سوال که چرا حالا بعد از سال ها درباره این مسائل صحبت می کند، گفت: الان راحت تر از این موضوع صحبت می کنم، حالا که از آن شرایط گذر کردم، با آن کنار آمدم.

او همچنین اعتراف کرده است که از بالیوود اخراج شده و به نوعی کنار گذاشته شده است. به گزارش صبحگاهی، تنها به این دلیل که از سیاست این صنعت خسته شده بود و با چند نفر مهم مشکل داشت. البته پریانکا در این مصاحبه نامی از کسی نبرد.

پریانکا در مورد زندگی خود گفت: “از من خواسته شده است که در مورد زندگی خود صحبت کنم. وقتی 10، 15، 22، 30 یا 40 ساله بودم. بنابراین تصمیم گرفتم در مورد حقیقت زندگی ام صحبت کنم.

اکنون بیش از هر زمان دیگری اعتماد به نفس دارم و آماده ام تا در مورد مراحل سخت زندگی ام صحبت کنم. حالا با کمک همسرم و معجزه تولد فرزندم با همه آن اتفاقات به آرامش رسیده ام. اکنون زمانی است که می توانم صادقانه در مورد آنها صحبت کنم.”

پریانکا چوپرا به همراه همسرش نیک جوناس و دخترشان مالتی ماری برای چند روز به هند سفر کرده اند.

 

پریانکا چوپرا از بالیوود اخراج شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.