پست جدید جنی “BLACKPINK” در اینستاگرام طرفداران را ناراحت کرد!

پست جدید جنی “BLACKPINK” در اینستاگرام طرفداران را ناراحت کرد!

جدیدترین پست اینستاگرامی جنی از اعضای محبوب گروه بلک پینک باعث ناراحتی و پشیمانی طرفداران از اولین تجربه بازیگری اش شد!

 

صبح هواداران و کاربران اینترنتی از اولین تجربه بازیگری جنی از اعضای گروه محبوب بلک پینک راضی نیستند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنی به عنوان اولین بت کی پاپ شناخته می شود که در یک سریال هالیوودی بازی کرد. او به تازگی عکس هایی از پشت صحنه سریال «بت» به اشتراک گذاشته است. این عکس ها جنی را شادتر از همیشه نشان می دهد. با این حال، طرفداران معتقدند که این خواننده با استعداد مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

در حالی که جنی مشغول فعالیت های خود به عنوان یک بت محبوب بوده است، او در چند ماه گذشته پس از بازی در سریال تلویزیونی جنجالی “بت” به طور مداوم تیتر خبرها شده است. با اینکه نقش او در این سریال زیاد نبود اما با استعداد رقصیدن و بازیگری و حالات طبیعی چهره اش در چند سکانسی که حضور داشت می درخشید.

در 13 جولای، جنی چند عکس از پشت صحنه سریال Idol را به اشتراک گذاشت. این عکس ها، گریم زیبای جنی، ست فیلمبرداری و حتی تصویری زیبا از لباس معروف او در این سریال به نمایش گذاشته شده است. تمام عکس ها جنی را بسیار خوشحال از بازی در بخش های مختلف چنین پروژه بزرگی نشان می دهد.

ناامیدی طرفداران از پروژه بازیگری جنی!

در حالی که کاربران اینترنت عاشق دیدن این پروژه از دید جنی هستند، این عکس ها باعث پشیمانی بسیاری از بازی در نقش جنین در این سریال شده است. این عکس ها بخشی از شخصیت دایان را نشان می داد که طرفداران تا به حال ندیده بودند، مانند جزئیات کوچک در ظاهر او.

در یکی از عکس ها، جنی در حال بررسی فیلمنامه خود است و کاربران اینترنتی متوجه شدند که فیلمنامه او تنها چند صفحه است. با وجود اینکه جنی به عنوان یکی از ستاره های اصلی این سریال معرفی شد، اما کاربران بر این باورند که گروه سازنده این سریال به دلیل شهرت جنی در تبلیغات این سریال سوء استفاده کرده اند.

کاربران اینترنت نظرات خود را در مورد نقش جنی به اشتراک گذاشته اند. طرفداران از بازی کوتاه و نقش محدود خانم آیدل در این سریال ابراز ناامیدی و ناراحتی کرده اند.

نقش جنی بدون پایان مشخص باقی مانده است. طرفداران مطمئن نیستند که آیا این نقش در فصل های بعدی این سریال یا اخبار بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت. با این حال، به نظر می رسد که کاربران اینترنتی از انتخاب بازیگران و نقش جنی ناامید شده اند، اما بسیاری از این که برخلاف دیگر بازیگران سریال، او درگیر این جنجال نبوده، خیالشان راحت است.

پست جدید جنی عضو “BLACKPINK” در اینستاگرام طرفداران را ناراحت کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.