پس از شکستن رکوردهای باکس آفیس، “جوان” شاهرخ خان اکنون در انتظار فتح اندلرن نتفلیکس است.

پس از شکستن رکوردهای باکس آفیس، “جوان” شاهرخ خان اکنون در انتظار فتح اندلرن نتفلیکس است.

فیلم موفق شاهرخ خان «جوان» به کارگردانی آتلی هم اکنون در چندین کشور از جمله آمریکا و هند روی پلتفرم نتفلیکس اکران می شود. جاوآن رکوردهای باکس آفیس را شکست و تبدیل به بزرگترین فیلم بالیوود تمام دوران در هند و دومین فیلم هندی بزرگ جهان شد. این فیلم به دلیل قدرت ستاره هندی و مضامین سیاسی خود نقدهای مثبتی دریافت کرد.

طرفداران سوپراستار هندی شاهرخ خان در روز پنجشنبه با چندین رویداد از جمله تولد 58 سالگی او، انتشار اولین تیزر فیلم آینده او “خر” و اعلام اینکه جدیدترین فیلم پرفروش او، اکشن هیجان انگیز Jaawan، به خانه می آید، پذیرایی شدند. شبکه نتفلیکس برای کشورهای آمریکا، هند و چین راه اندازی شده است که دو بار میزبان آن بودند. «جوآن» اولین بار در ماه سپتامبر در سینماها به نمایش درآمد و رکوردهای باکس آفیس را شکست.

شاهرخ خان در یک سناریوی ضبط شده از نتفلیکس درخواست می کند تا هر چه زودتر نمایش این فیلم را در شبکه خانگی آغاز کند که در نهایت منجر به معرفی و پذیرش پخش آن در این شبکه توسط نتفلیکس شد. این ویدیو با فوت شاهرخ خان در حال فوت کردن شمع روی یک کیک کوچک در حالی که به دوربین می گوید: “هدیه ای برای تو، در روز تولدم” به پایان می رسد.

این اقدام هیجان انگیز پس از انتخاب به عنوان اولین فیلم سال، این فیلم رکوردهای بزرگترین روز افتتاحیه، آخر هفته افتتاحیه و هفته افتتاحیه در تاریخ سینمای بالیوود را شکست و در نهایت تبدیل به بزرگترین فیلم بالیوودی تمام دوران در هند، دومین فیلم بزرگ هندی مهم ترین فیلم در جهان و پنجمین فیلم برتر بالیوود شد. فیلم هندی مهم از همه زمان ها

آیا «جوان» پس از اولین حضورش در نتفلیکس می تواند مخاطبان جدیدی را جذب کند؟

«جوآن» با 140 میلیون دلار رکورد 130 میلیون دلاری پاتان را شکست و در حال حاضر امتیاز 88% را در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes دارد.

در این فیلم، شاهرخ خان نقش دوگانه یک پلیس حیله گر و پدر کهنه کارش را بازی می کند که برای دستگیری یک دلال اسلحه (ویجی ستوپاتی) متحد می شوند. در طول داستان، آنها به برخی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی-سیاسی هند معاصر، مانند مرگ کشاورزان، تقلب در انتخابات، و فساد در صنعت مراقبت‌های بهداشتی می‌پردازند. این فیلم زبان ها و فرهنگ های مختلف مربوط به جنوب هند و سبک نمایشی هند باستان را به زیبایی ترکیب کرده است. هیجان این فیلم اکشن به حدی بود که برنده اسکار بهترین آهنگ اصلی شد. آیا Jawaan اکنون که در نتفلیکس است می‌تواند موج جدیدی از طرفداران را جذب کند؟

منبع: Collider

بیشتر ببین: بهترین سریال چینی. لیست جذاب ترین سریال های چینی

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.