پس از مدت ها «محمدرضا فورتون» با چهره ای متفاوت ظاهر شد/عکس

پس از مدت ها «محمدرضا فورتون» با چهره ای متفاوت ظاهر شد/عکس

پس از مدت ها تصویری از محمدرضا فروتن در مراسم ختم آتیلا پسیانی با چهره ای بسیار جذاب تر از قبل منتشر شد.

به گزارش شما نیوز، عکسی جالب از محمدرضا فروتن بازیگر سرشناس سینمای ایران با چهره ای بسیار متفاوت و جذاب تر از همیشه در وبلاگ آتیلا پسیانی منتشر شد.

واکنش های عجیب به شایعه تراجنسیتی فروتن

عصر ایران نوشت: 24 شهریور ماه خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن (بازیگر سینما و تلویزیون) در فضای مجازی بسیار جنجالی و پر سر و صدا شد و در همه شبکه های اجتماعی بحث بسیار پرطرفداری شد؛ بیش از 60 هزار کامنت در این رابطه ثبت شد. زیر آخرین پست اینستاگرامی پیج حقیر (حدود 2 ماه پیش) نوشته شده است.

برخی از اقدام او دفاع کردند و او را برای چنین تصمیمی بسیار شجاع دانستند و حتی برخی گفتند که «تغییر جنسیت» اصطلاح درستی نیست، بلکه «تعدیل جنسیت» است.

و البته متاسفانه کم نبود کامنت هایی که به دور از ادب و ادب و اظهار نظر شخصی بود و بیشتر به طنز و توهین و تمسخر و … علاقه داشت.

محمدرضا فروتن پس از چند ساعت صبح امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبری که دیشب در شبکه ها و رسانه ها درباره من منتشر شد کذب و دور از واقعیت است.

زیر این پست تکذیبیه حدود 20000 کامنت از انواع تمسخر و توهین گرفته تا توقعات بیجا و زیاده خواهی از جمله: “اگر راست می گویید عکس خود را بگذارید یا خود را نشان دهید و…” درج شده است.

صرف نظر از درست یا نادرست بودن این موضوع، مسئله اصلی احترام به دیگران است. به راستی چرا و به چه حقی عده ای اینقدر مدیون محمدرضا فوتون هستند؟ چرا خود را محق می دانند در مورد شخصی ترین و خصوصی ترین مسائل زندگی او سوال بپرسند؟

چند نکته واقعا ارزش توجه دارد. اولاً بر فرض اینکه فطان چنین عملی را انجام داده باشد، آیا کار خلاف شرعی انجام داده است یا غیر شرعی؟ همه ما می دانیم که این امر در کشور ما کاملاً قانونی است و هر کسی که آن را ضروری و مایل بداند آزاد است که این کار را انجام دهد.

نوشته «محمدرضا فروتن» بعد از مدت ها با چهره ای متفاوت ظاهر شد/ اولین عکس صبح گرفته شده است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.