پشت صحنه مصاحبه رشیدپور و تتلو بعد از سال ها فاش شد!

پشت صحنه مصاحبه رشیدپور و تتلو بعد از سال ها فاش شد!

رضا رشیدپور مجری معروف تلویزیون پس از سال ها به مصاحبه جنجالی خود با امیر تتلو بازگشته است.

به گزارش صبح به نقل از خبرورزشی; رضا رشیدپور مجری و تهیه کننده تلویزیون ماجرای گفتگوی خود با امیرحسین مقصودلو را روایت کرد.

او می گوید: به نظرم امیرحسین مقصودلو یکی از کسانی است که تصویرش بعد از هجرت هیچ شباهتی به قبل ندارد. این نکته هم در شکل و هم در محتوا غیر قابل انکار است.

من روانشناس یا جامعه شناس نیستم، بنابراین نمی توانم تحلیل مهمی درباره چیستی و چرایی این تحول ارائه دهم. از این رو به مشاهدات خود از حاشیه گفتگوی چند ساعته با ایشان بسنده می کنم.

آن روزها در غرب تهران مغازه پوشاک داشت و دسترسی به او و گروهش برای هماهنگی و گفتگو کار سختی نبود. همان فروشگاهی که هر روز ده ها طرفدار تلویزیون برای دیدنش صف می کشیدند و امیر تتلو می گفت چیزی نمی خرند و فقط عکس می گیرند.

قرار ما ساعت شش بعد از ظهر در استودیو برنامه بود. در ترافیک سنگین بزرگراه مدرس گیر کرده بودم. با دستیارم تماس گرفتم تا بپرسم آیا آمده اند یا خیر. آره. آمده بود

آن روزها مدیر برنامه ای داشت به نام اردشیر احمدی. او کارگردان کلیپ هایش بود و تنظیم ها را انجام داد. ظاهراً بعداً با خانمی که شطرنج بازی می کند ازدواج کرده و اخیراً از کشور مهاجرت کرده اند.

علاوه بر آقای احمدی، دوستانی از هتل بسیار معروف مشهد نیز امیر تتلو را همراهی می کردند.

در آن سال ها تتلو برای امام رضا (ع) ترانه ای خوانده بود.

من دیر رسیدم. آنها متواضعانه عذر من را پذیرفتند و با هم صحبت گرمی داشتیم. تتلو بسیار شوخ طبع و آماده پاسخگویی بود. و البته تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود آقای احمدی بود.

بسیاری از هنرمندان نسبت به زمینه های شخصی مانند ازدواج و فرزندان و … حساسیت نشان می دهند و انتظار دارند در این مورد سوالی پرسیده نشود. تتلو چنین آرزویی نداشت.

وی در پاسخ به همکاران دفترم که آهنگ “بگذار خودم باشم” را معیار توقع از تتلو می دانستند، گفت: معیار شما اشتباه است. می گفت تتلیت بودن سن ندارد. و همین امروز، مادربزرگ 70 ساله ای را دید که با محبت خود را تتلیت صدا می کرد.

مدام تاکید می کرد که «از هیچ آمده ام اینجا» و صریح از زندگی فقیرانه و کاری و… وقتی وارد استودیو شدیم با خنده می گفت پیراهنم را با دکور تو ست کردم.

نگاهی به لباسم انداخت و پرسید چرا وقتی پیش من آمدی کت و شلوار پوشیدی؟ و ادامه داد اگر سالن برج میلاد را به من بدهند هزار بار آن را پر و خالی می کنم و لباس رسمی می پوشم.

تتلو هوش هیجانی و IQ بالایی دارد

کنسرت کلیدواژه سخنان او بود. اگر فیلم گفتگو را ببینید متوجه می شوید که چقدر دوست دارد در برج میلاد به اجرای زنده بپردازد. دستیارم با کنجکاوی زیادی درباره کلیپ انرژی هسته ای روی ناو جنگی پرسید و او با چند جمله ساده تاکید کرد که ما نقشه خود را برداشتیم و به اتاق فرمانده بردیم، قبول کرد و ساختیم، البته آقای احمدی تلاش کرد. تا با گزاره های منطقی قضیه را قابل هضم تر کند.

او در طول گفتگو انرژی بسیار بالایی داشت و ارزیابی من این است که امیرحسین مقصودلویی که در استودیو «دید در شب» روبروی من نشسته بود، از هوش هیجانی و بهره هوشی بالایی برخوردار است. نگاه کن چقدر با اطمینان از کمیته امداد صحبت می کند.

ببینید چگونه او به طور اتفاقی از سختی های زندگی خود یاد می کند و فکر کنید اگر شما جای او بودید، این بخش های دردناک زندگی خود را باز می کردید یا پنهان می کردید؟

راستش من هرگز مخاطب آثار تتلو نبودم. مخصوصاً که اخیراً بین سلیقه و علایق من و سبک زندگی او فاصله افتاده است. اما کتمان نمی کنم که در آن گفتگوی چند ساعته چیزی جز تواضع و هوش و اخلاص از او ندیدم.

این را هم اضافه کنم که آقای تتلو و دوستانش قبل از انتشار درخواستی برای بازبینی مصاحبه یا سانسور بخشی از آن نداشتند. همانطور که خودش گفت

فیلم گفتگو با او در همان ساعت اول رکورد دانلود را شکست.

پی نوشت: شاید برخی از ما از آمار مخاطبان تتلو و کنسرت هایش تعجب کرده و آن را غیرقابل باور بدانیم. شاید من یکی از شما باشم.

اما باور کنید در مدت یک ساعتی که این مقاله را می نوشتم، یک جوان تحصیل کرده و محترم که یکی از مهمانداران هواپیما بود، کنارم نشست و خود را «ری استارت» معرفی کرد.

نیم ساعت مانده به رسیدن به مقصد، از عرفان ری استارت با من صحبت کرد و گفت که تعداد «ری استارت» بیش از ده میلیون نفر است! و من واقعا شیفته بودم.

من کاری به صحت آمار ندارم، اما آیا هیچ کدام از تصمیم گیران فرهنگی کشور از واقعیت گزنده زیر پوست شهر خبر دارند یا برای جلب رضایت همدیگر مشغول آمارگیری هستند؟!

نوشته پشت پرده مصاحبه رشیدپور و تتلو بعد از سالها لو رفت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.