پشت پرده غیبت کیت میدلتون چه می گذرد. نقش هوش مصنوعی در تصاویر شاهزاده انگلستان چیست؟ – بارها و بارها

پشت پرده غیبت کیت میدلتون چه می گذرد.  نقش هوش مصنوعی در تصاویر شاهزاده انگلستان چیست؟  – بارها و بارها

در پشت صحنه غیبت کیت میدلتون چه می گذرد؟ نقش هوش مصنوعی در تصاویر شاهزاده انگلستان چیست؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چقدر از آن زمان گذشته است کیت میدلتون، شاهزاده انگلستان و همسر ولیعهد انگلستان، خبری نیست بر این اساس شایعاتی در مورد وضعیت تأهل و عمل جراحی او به وجود می آید که باعث محاکمه علاقه مندان به او شده است.

با این حال، اگر بخواهیم آن را از نظر علمی تأیید کنیم، باید گفت هوش مصنوعی، اطلاعاتی را به عکس اضافه می کند، اما حقایق عمیق و تاریک آن را آشکار نمی کند. بنابراین می توان گفت استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس های کیت میدلتون ممکن نیست و تمام تلاش های پاپاراتزی ها بی نتیجه به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.

پشت صحنه غیبت کیت میدلتون

غیبت کیت میدلتون پس از عمل جراحی اورژانسی در ژانویه به شایعات در مورد او و محل اختفای او دامن زد و بیانیه ای مبنی بر اینکه شاهزاده تا کریسمس دور خواهد بود. با این حال، این بیانیه برای برخی کافی نبود و باعث گمانه زنی هایی در مورد سلامت کیت و وضعیت ازدواج او با شاهزاده شد.

داستانی که حالا به تعویق افتاده بود ادامه پیدا کرد. خانواده سلطنتی عکس دیگری را منتشر کردند که پر از نقص بود و بعداً مشخص شد که تحت درمان قرار گرفته است. (اشاره به عکس خانوادگی کیت با فرزندانش که بعدا برای ویرایش تایید شد)

1788590 662

 

سرانجام، The Sun ویدئویی از راه رفتن کیت و ویلیام در یک مغازه مزرعه منتشر کرد که باید این ادعاها را رد می کرد. با این حال، این ویدئو بسیاری از نظریه پردازان مبتذل را راضی نکرد که معتقدند کیفیت ویدیو بسیار پایین است و نمی توان فاش کرد که آیا زن راه رفتن واقعاً یک شاهزاده خانم است یا خیر.

به نظر می رسد برخی پا را فراتر گذاشته و مدعی شده اند که زنی که در این ویدئو دیده می شود، کیت میدلتون نیست و برای اثبات این ادعا، برخی از نرم افزارهای تقویت عکس هوش مصنوعی استفاده کرده اند تا در نهایت هویت واقعی کیت میدلتون را فاش کنند.زنی که با آینده. پادشاه انگلستان برای فاش کردن.

اما نتیجه این تلاش ها نشان داد که این برنامه های بهبود هوش مصنوعی به دنبال چیزی بیشتر هستند. هیچ یک از نتایج نشان نمی دهد که زن حاضر در ویدیو کیت میدلتون است. آن‌ها فقط نشان می‌دهند که هوش مصنوعی نمی‌تواند به درستی تشخیص دهد که فردی با چند پیکسل چگونه است.

اما حاشیه های غیبت کیت میدلتون به قدری زیاد شده که بسیاری از رسانه های غربی را به خود مشغول کرده است به طوری که یکی از اخبار اصلی این روزها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایتی برای عکاسی با هوش مصنوعی.
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

منبع: نجات غریق

در پشت صحنه غیبت کیت میدلتون چه می گذرد؟ نقش هوش مصنوعی در تصاویر شاهزاده انگلستان چیست؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.