پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری های مثلثی باشید. کلاهبرداری مثلثی چیست؟ – بارها و بارها

پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری های مثلثی باشید.  کلاهبرداری مثلثی چیست؟  – بارها و بارها

مقاله پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری های مثلثی باشید; کلاهبرداری مثلثی چیست؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پلیس فتا با احتمال به دام افتادن کاربران مواجه شد کلاهبرداری مثلثی کلاهبرداران از قبل هشدار داده شده و افراد علاقه مند می توانند از این روش برای ضربه زدن شدید به شما در کسری از ثانیه استفاده کنند.

رئیس پلیس فتای تهران نسبت به افزایش روزافزون کلاهبرداری های مثلثی در اینترنت و بسیاری از افرادی که حتی از این اتفاق بی اطلاع هستند، هشدار داد. کلاهبرداری مثلثی این نوع جدیدی از کلاهبرداری است که در حال رشد است: پلتفرم های تبلیغات آنلاین افرادی را هدف قرار می دهند که تبلیغات می کنند و عملیات سرقت خود را به شیوه ای وحشتناک شروع می کنند. البته در این نوع کلاهبرداری می توان خریدار را نیز گرفتار کرد و این موضوع را تشدید می کند. در زیر پیشنهاد می کنیم توصیه های مهم رئیس پلیس فتا پایتخت را با دقت گزارش کنید.


بیشتر بخوانید:

  • هشدار؛ مراقب کلاهبرداری های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باشید
  • تقلب به بهانه دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب
  • کلاهبرداری جدید به نام جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی [+ ویدئو]

جزئیات و توصیه ها بر کلاهبرداری مثلث متمرکز شده است

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا استان تهران وی در خصوص این نوع کلاهبرداری اظهار داشت: در کلاهبرداری مثلثی کلاهبردار آگهی آگهی دهنده را بازنشر می کند و برای خود مشتری پیدا می کند.

او اضافه کرد:

زمانی که مشتری قصد واریز وجه را دارد، مجرم که همزمان به عنوان خریدار با فروشنده واقعی تماس گرفته و اطلاعات وی را دریافت کرده است، شماره کارت صاحب اصلی آگهی را به وی می دهد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: در مرحله بعدی مجرم فیش واریزی را از مشتری دریافت می کند و برای فروشنده اصلی ارسال می کند و متعاقباً فروشنده بی اطلاع از واقعیات کالا را برای مجرمی که خود را خریدار می داند ارسال می کند. “

جزئیات و توصیه ها بر کلاهبرداری مثلث متمرکز شده است

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت:

کلاهبرداری مثلثی نوعی سرقت اینترنتی در سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده است که در آن مجرمان سایبری با کپی کردن آگهی طبقه‌بندی شده دیگران، اقدام به کلاهبرداری از خریداران می‌کنند. به عبارت دیگر، در کلاهبرداری مثلثی، مجرم کالاهای خود را با پول شخص دیگری خریداری می‌کند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در پایان به کاربران هشدار داد که برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری باید هویت فروشنده و خریدار را احراز کرده و به صورت حضوری معاملات خود را انجام دهند. همچنین از واریز سپرده خودداری کنید.

بیشتر بخوانید:

  • هشدار کلاهبرداری در صفحه اول محرم; افزایش فایل های آلوده به بدافزار
  • پلیس هشدار داد؛ کلاهبرداری پیامکی توقیف خودرو
  • کلاهبرداری با فروش آنلاین اکانت تلگرام همستر

نظر شما در مورد کلاهبرداری ترسناک و عجیب مثلث چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما در میان بگذارید.

مقاله پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری های مثلثی باشید; کلاهبرداری مثلثی چیست؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.