پورشه پانامرا ۲۰۲۴ رونمایی شد. پورشه پانامرا هیبریدی غول پیکر با ۶۷۰ اسب بخار – بازیگرها

پورشه پانامرا ۲۰۲۴ رونمایی شد.  پورشه پانامرا هیبریدی غول پیکر با ۶۷۰ اسب بخار – بازیگرها

پورشه پانامرا 2024 معرفی شد. غول هیبریدی پورشه پانامرا با 670 اسب بخار قدرت اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پورشه پانامرا 2024 او به عنوان نسل سوم این خانواده معرفی شد. پانامرای جدید از یک موتور 8 سیلندر با موتور الکتریکی استفاده می کند که در مدل های آن چیزی غیرعادی است.

پورشه پانامرا 2024 با قدرت 670 اسب بخار معرفی شد. شرکت آلمانی پورشه که یکی از بهترین خودروسازان جهان محسوب می شود، این بار نسل سوم پورشه پانامرا خود را در نسخه هیبریدی عرضه کرد. این خودروی جذاب به موتور 8 سیلندر به همراه موتور الکتریکی با باتری 25.9 کیلووات ساعتی مجهز شده است.

محصولات جدید پورشه دارای سیستم تعلیق جدیدی هستند که نرمی و راحتی بیشتری را برای کابین فراهم می کند. در مقاله زیر مشخصات کامل پورشه پانامرا هیبریدی را ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: سوپرشارژرهای تسلا در کره جنوبی خودروهای الکتریکی دیگر شرکت ها را نیز شارژ می کنند

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی ارائه شد

پورشه سرانجام تصمیم گرفت اولین مدل های پانامرای بازطراحی شده را در سال 2024 ارائه کند. این خانواده دارای سه نسل مختلف از جمله پانامرا استاندارد، پانامرا چهار چرخ متحرک (AWD) و پانامرا چهار چرخ متحرک (AWD) هستند. پانامرا توربو E-Hybrid است.

پانامرای جدید از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک PDK دوکلاچه استفاده می کند که فقط با این مدل گیربکس تولید می شود و نیروی تولید شده را به چرخ ها می فرستد.

پورشه پانامرا 2024 نسبت به نسل های قبلی دارای امکانات فراوانی است و از فناوری های بیشتری بهره می برد. ظاهر لوکس تری دارد و ویژگی هیبریدی آن منحصر به فرد است.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی ارائه شد

پورشه پانامرا جدید از یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8 به همراه موتور E-Hybrid با باتری 25.9 کیلووات ساعتی استفاده می کند. به این ترتیب مجموع قدرت خودرو به 650 اسب بخار قدرت و 929 نیوتن متر گشتاور می رسد.

پورشه پانامرا مدل 2024 از نظر طراحی نیز پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسل دوم دارد و دارای خطوط تمیزتر و گلگیرهای قوی تری در قسمت جلویی است.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی ارائه شد

ورودی های هوای جلوی خودرو بزرگتر و باشکوهتر شده و زیبایی خودرو را دو چندان کرده است. در قسمت عقب، پورشه از چراغ جانبی استفاده کرده است که تمام عرض خودرو را می پوشاند. طراحی این لامپ نیز عالی است.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی ارائه شد

در قسمت کابین، پورشه همان کابین تایکان EV را برای نسخه هیبریدی در نظر گرفته است. یکی از ویژگی های بارز کابین پورشه پانامرا جدید می توان به اهرم انتخاب دنده که در این نسخه بر روی داشبورد قرار دارد، در مجموع 3 صفحه نمایش اشاره کرد که شامل:

  • صفحه نمایش 12.6 اینچی برای دسته ابزار
  • صفحه نمایش مرکزی 10.9 اینچی
  • صفحه نمایش کمک راننده 10.9 اینچی (این نمایشگر در همه مدل ها موجود نیست)

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی ارائه شد

پورشه همچنین روکش صندلی ها را بهبود بخشیده است تا نرمی و راحتی را برای مسافران دو چندان کند. مواد فوم به کار رفته در صندلی ها کاملا جدید است و صندلی های پانامرا 2014 قابل سفارشی سازی است.

برای پورشه پانامرا 2024 چندین حالت رانندگی در نظر گرفته شده است که کنترل ها و سایر ابزارها روی فرمان قرار دارند. سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته می تواند عملکرد برنامه MyPorsche را در صورت اتصال به Android Auto یا Apple CarPlay بهبود بخشد.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی ارائه شد

عملکرد کروز کنترل نیز در خودرو تقویت و ارتقا یافته است و اکنون می توان خودرو را از راه دور با گوشی هوشمند کنترل کرد و عملیات پارک را انجام داد.

قیمت پورشه پانامرا 2024

پورشه مدل پایه پانامرا 2024 را 101550 دلار قیمت گذاری کرده است و قیمت پانامرا 4 از 108550 دلار شروع می شود. اما قیمت پانامرا E-Hybrid نیز از 197000 شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • با همکاری پورشه با گوگل، خدمات گوگل با محصولات پورشه یکپارچه شده است
  • نسل جدید خودروهای پورشه در سال 2024; تورم بالا بر این خودروساز لوکس تاثیر می گذارد
  • عکس کابین ماشین الکتریکی شیائومی SU7 لو رفت

نظر شما در مورد مدل 2024 پورشه پانامرا با موتور هیبریدی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر خبرم کن

پورشه پانامرا 2024 معرفی شد. غول هیبریدی پورشه پانامرا با 670 اسب بخار قدرت اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.