پیشرفت های جدید در عینک هوشمند Rayben Meta; از ترجمه همزمان تا یادآوری هوشمند – Tikrato

پیشرفت های جدید در عینک هوشمند Rayben Meta; از ترجمه همزمان تا یادآوری هوشمند – Tikrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

نسل دوم عینک هوشمند Rayben Meta در کنفرانس Meta Connect ارائه شد. دستگاه پوشیدنی متا به ویژگی های پیشرفته ای مجهز است تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.اطلاع رسانی کند egadgetمهم ترین قابلیتی که عینک هوشمد متا به آن مجهز شده است، ترجمه همزمان است که در پایان سال ۲۰۲۴ برای زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی فعال می شود.

عینک هوشمند ری بن متا; ابزار سفر با ارزش با قابلیت ترجمه همزمان

عینک هوشمند Rayben Meta همچنین مجهز به سیستم یادآوری است که می تواند آنها را به یک دستیار مسافرتی منحصر به فرد تبدیل کند. به گفته زاکربرگ، زمانی که کاربران از این عینک استفاده می کنند، می توانند با نگاه کردن به اشیاء اطراف از عملکرد یادآوری استفاده کنند. به عنوان مثال، وقتی به یک کتاب نگاه می کنید، می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که خرید کتاب را به شما یادآوری کند.

از دیگر ویژگی های این عینک می توان به اسکن کدهای QR و تماس با مخاطب با مشاهده شماره تلفن اشاره کرد. متا همچنین قصد دارد برای بهبود تجزیه و تحلیل محیط خود و پاسخ به سوالات کاربران، پشتیبانی ویدیویی را به هوش مصنوعی خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

  • متا از عینک واقعیت افزوده Orin رونمایی کرد. آینده ای جدید در فناوری AR
  • متا قابلیت خم شدن ریل اینستاگرام با هوش مصنوعی + فیلم را معرفی کرد
  • پیام خداحافظی جعلی نیز متا سلبریتی ها را فریب داد. آیا می توان هوش مصنوعی را متوقف کرد؟

پیشرفت های جدید در عینک هوشمند Rayben Meta; از ترجمه همزمان تا یادآوری هوشمند اولین بار در بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/