پیشنهاد ویژه ای که “شوگا” BTS رد کرد!

پیشنهاد ویژه ای که “شوگا” BTS رد کرد!

عضو 30 ساله گروه پرطرفدار BTS در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که به دلیل ظاهرش پیشنهاد ویژه را رد کرده است!!

سوگا صبح در مصاحبه اخیر خود با IU بازیگر معروف کره جنوبی فاش کرد که پیشنهاد بازیگری داشته است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، سوگا از اعضای گروه BTS یکی از مهمانان اخیر آی یو بازیگر معروف کره ای بود.

آی یو در این برنامه که از طریق یوتیوب منتشر می شود با افراد مشهور مصاحبه می کند.

دو بت معروف شروع به صحبت در مورد آلبوم مستقل آینده سوگا به نام ‘D-Day’ کردند. همچنین به دیگر آثار سوگا که با نام هنری «آگوست دی» منتشر کرد.

در این مصاحبه، آی یو به سوگا اعتراف کرد که موزیک ویدیوی او را برای آهنگ “Daechwita” بسیار دوست دارد.

سوگا که اعتراض کرد و از IU خواست توضیح دهد که چرا فقط از موزیک ویدیوی این آهنگ تعریف کرده است و نه خود آهنگ، خانم آیدل را که یکی از محبوب ترین بازیگران درام های کره ای نیز می باشد، وادار کرد که در سال 2020 پس از دیدن این موزیک فاش کند. ویدیو به شوگا پیام داده بود و استعداد بازیگری او را تعریف می کرد.

شوگا پیشنهاد بازیگری را رد کرد!

با این حال خواننده محبوب BTS نظر دیگری دارد! شوگا فاش کرده است که پس از انتشار موزیک ویدیو پیشنهاد بازی در یک سریال تلویزیونی را دریافت کرده است، اما آن را رد کرده است.

دلیل این امر طرفداران گروه BTS معروف به “ارتش” را شگفت زده کرده است! به گزارش تایم صبح، سوگا در IU اعتراف کرد که به نظر او چهره زیبایی برای رقابت با بازیگران فیلم ها و سریال های کره ای ندارد.

پس از مخالفت های شدید آی یو، رپر معروف تنها گفت که علاقه ای به شروع فعالیت در صنعت فیلم و سریال ندارد و به همین دلیل این پیشنهاد را نپذیرفت.

پس از انتشار این قسمت، ARMYs در فضاهای مجازی ناراحتی خود را برای از دست دادن شانس دیدن بت مورد علاقه خود در یک سریال ابراز کردند و به شدت با نظر شوگا در مورد نداشتن چهره زیبا مخالف بودند.

نوشته پیشنهاد ویژه ای که «شوگا» بی تی اس رد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.