پیشنهاد ویژه بهاره انواع ردیاب خودرو و ردیاب مغناطیسی با ۱۰% تخفیف پیام جی پی اس. اندلرن

پیشنهاد ویژه بهاره انواع ردیاب خودرو و ردیاب مغناطیسی با ۱۰% تخفیف پیام جی پی اس.  اندلرن

تاریخچه جی‌پی‌اس به ما نشان می‌دهد که در گذشته اغلب برای اهداف نظامی یا جاسوسی برای برخی دولت‌ها استفاده می‌شد. اما امروزه با پیشرفت علم و فناوری شاهد طراحی و تولید این ردیاب ها در انواع مختلف از جمله ردیاب های خودرو و ردیاب های مغناطیسی هستیم که نقش مهمی در حفاظت از جان و دارایی میلیون ها نفر دارند. انواع مختلف جی پی اس خودرو به شما کمک می کند مکان دقیق خودرو را در هر زمان و هر کجا که بخواهید بدانید و به راحتی جهت خودرو را ردیابی کنید. با وجود تمام این مزایا، تقاضا برای خرید ردیاب به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

معمولا قیمت انواع ردیاب خودرو بسیار متنوع است و با توجه به اینکه در برندها و مدل های مختلف خارجی عرضه می شوند، شاید تا به حال با قیمت های عجیب و غریبی مواجه شده باشید; اما پیشنهاد ویژه بهاره ردیاب خودرو و ردیاب مغناطیسی با 10 درصد تخفیف ارائه شده توسط پیام جی پی اس بهترین فرصت برای خرید جی پی اس مغناطیسی و انواع دیگر خودرو شماست که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

فروش ویژه انواع ردیاب خودرو.

ممکن است فکر کنید که ردیاب‌های GPS فقط برای مدیران ناوگانی مناسب هستند که همیشه باید بدانند وسایل نقلیه شرکتشان کجاست. اما داشتن یکی از این نوع ردیاب های خودرو می تواند به رانندگان خودروهای شخصی نیز آرامش خاطر بدهد. با استفاده از انواع جی پی اس خودرو می توانید در هر زمان مکان دقیق خودرو را مشاهده کرده و مسیر آن را به راحتی دنبال کنید. از دیگر مزایای این فناوری اطلاع رسانی سریع به صاحب خودرو در صورت هرگونه اقدام به سرقت است. اگر خودروی شما به هر دلیلی تهدید شود، GPS خودرو به شما هشدار می دهد تا بتوانید سریعا اقدامات لازم را برای محافظت از خودرو انجام دهید و درخواست کمک اضطراری کنید.

انواع ردیاب خودرو بسته به نحوه نصب به دسته های مختلفی تقسیم می شوند:

  • ردیاب های سیمی خودرو: ایمن و هوشمند

  • ردیاب های بی سیم خودرو: نیازی به نصب نیست

  • آشکارساز فندک خودرو: ساده اما کاربردی

  • ردیاب تشخیصی (OBD): هوشمند و کارآمد

در فروش ویژه انواع جی پی اس خودرو از جمله جی پی اس مغناطیسی قادر خواهید بود این محصولات را با کمترین قیمت نسبت به رقبا خریداری کنید و از برند تمامی این محصولات اطمینان حاصل کنید; زیرا انواع ردیاب خودرو اصل و از فرستنده آمریکایی می باشد. پیام جی پی اس با گرامیداشت این جشنواره استثنایی سعی کرده تنها با یک خرید شما را یک عمر خوشحال کند. بنابراین انواع محصولاتی که می توانید در این پیشنهاد ویژه با 10 درصد تخفیف خریداری کنید عبارتند از:

جی پی اس خودرو مدل TS550

این مدل از ردیاب های خودرو دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. برای مثال مدل TS550 از سیم کارت های مختلف پشتیبانی می کند و حتی با سیم کشی در خودرو نیز قابل نصب است. با نصب این مدل در خودرو می توانید از مزایایی مانند گوش دادن و ردیابی بهره مند شوید. علاوه بر این، منبع تغذیه مدل TS550 از برق خودرو تامین می شود. بنابراین نیاز به سیم کشی در داخل کابین دارد. ردیاب خودرو مدل TS550 دارای میکروفون برای گوش دادن به مکالمات داخل کابین نیز می باشد که ظرفیت بسیار بالایی برای شنیدن مکالمات افراد دارد. کنترل از راه دور، ضبط صدا از مکالمات و غیره. از دیگر ویژگی های این ردیاب ها می باشد.

فروش ویژه انواع ردیاب خودرو.

مگنت GPS 20 روز شارژ

این مدل ردیاب خودرو نیز نیازی به سیم کشی و نصب ندارد و به دلیل داشتن باتری داخلی می توان با یک بار شارژ تا یک ماه از آن استفاده کرد. علاوه بر این، این جی پی اس خودرو دارای قدرت مغناطیسی بسیار قوی و سنسورهای حساسی است که در صورت لمس جی پی اس به صاحب آن هشدار می دهد. آشکارسازهای مغناطیسی دارای آنتن قدرتمند و امکان نصب آنتن خارجی برای تقویت امواج می باشند.

از دیگر ویژگی های این ردیاب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ردیابی وضعیت آنلاین و آفلاین.

  • لباس بارانی

  • ضد گرد و غبار

  • قابلیت تشخیص ارتعاشات

  • امکان ردیابی خودرو با گوشی اندروید یا iOS

  • آسان برای بارگیری

  • نصب سریع و آسان

بهترین ردیاب خودرو چیست؟

در فروش ویژه فصل بهار که اکثر ردیاب های خودرو با کیفیت و قدرتمند با 10 درصد تخفیف در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد، برای خرید بهترین جی پی اس خودرو باید نکات اساسی را در نظر داشته باشید تا بدانید. مکان دقیق و در زمان واقعی خودرو. بهترین ردیاب های خودرو علاوه بر کمک به شما در موقعیت یابی دقیق، دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز هستند که می توانید در محصولاتی که پیام جی پی اس ارائه می دهد، مشاهده کنید.

از جمله این ویژگی ها عبارتند از:

  • توانایی گوش دادن: این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی صداهای داخل کابین خودرو را بشنوید. در بین انواع ردیاب خودرو بهترین ها این ویژگی را دارند.

  • کلید اضطراری SOS: در مواقع اضطراری یا استفاده از این عملکرد می توانید با فشار دادن کلید SOS با عزیزان خود تماس بگیرید.

  • ریموت کنترل ماشین: یکی از ویژگی های جذاب GPS مغناطیسی و سایر ردیاب ها این است که می توانید خودرو را از فاصله دور روشن و خاموش کنید.

  • تعیین حد مجاز سرعت: هنگامی که سرعت ماشین شما از حد مجاز فراتر رفت GPS به شما هشدار می دهد.

  • هشدار باز بودن درب خودرو: اگر دزدی در ماشین شما را باز کند، ردیاب خودرو یک هشدار به گوشی شما ارسال می کند.

مزایای خرید آهنربا GPS

این ردیاب ها به دلیل کاربرد گسترده ای که دارند، علاوه بر ردیابی دارایی های ارزشمند، در کیس های شخصی و خودرویی نیز استفاده می شوند. در ابتدا، آهنرباهای GPS برای خواص ارزشمندی مانند کانتینرهای حمل و نقل و خودروها طراحی شده بودند، بنابراین می‌توانید ردیاب را روی خودرو نصب کنید و مسیر و موقعیت آن را ردیابی کنید. این دستگاه همچنین برای افرادی مناسب است که قصد دارند محموله با ارزش خود را به شهر یا کشور دیگری ارسال کنند و موقعیت آن را پیگیری کنند.

  • کاربردهای متنوع این ردیاب خودرو باعث شده تا مدیران ناوگان که تعداد زیادی خودرو دارند از این دستگاه استفاده کنند و اطلاعات آن ها را روزانه بررسی کنند.

  • با توجه به ابعاد و شکل های متنوع این دستگاه ها، خرید GPS مغناطیسی حتی برای ردیابی شخصی نیز در نظر گرفته شده است. مردم از این دستگاه ها برای بررسی وضعیت سلامتی افراد مسن، کودکان و بیماران آلزایمر استفاده می کنند.

  • نصب ردیاب های مغناطیسی بسیار آسان است و به همین دلیل در بسیاری از موارد برای ردیابی خودروها استفاده می شود.

  • حمل این ردیاب ها آسان است و علاوه بر ماشین می توان آنها را در کیف یا چمدان قرار داد.

  • برای نصب این دتکتورها نیازی به سیم کشی پیچیده نیست.

  • آهنربای قدرتمند این ردیاب ها باعث می شود که حتی در هنگام تکان دادن خودرو نیز جدا نشوند.

  • این ردیاب ها دارای آنتنی هستند که قدرت ردیابی را افزایش می دهد.

  • ردیاب مغناطیسی بهترین گزینه برای ردیابی آنلاین خودروهای شخصی و کانتینرهای حمل و نقل جاده ای است.

علاوه بر این، این آشکارسازها مجهز به حسگرهای مختلفی هستند که قابلیت های متفاوتی را ارائه می دهند. برخی از این ویژگی ها شامل تشخیص لرزش خودرو، سرعت بالا، کاهش شارژ باتری و ورود و خروج به یک منطقه جغرافیایی معین است.

افراد مناسب برای خرید جی پی اس خودرو چه کسانی هستند؟

کاربرد اصلی ردیاب ها به ویژه ردیاب های مغناطیسی، ردیابی محموله ها و محموله های ترانزیتی است. همانطور که اشاره کردیم، با نصب GPS می توانید به راحتی و به سرعت یک کانتینر را ردیابی کنید. پیش آمده است که سارقان در هنگام حواس پرتی و بی احتیاطی راننده، کف خودرو را از تریلر جدا کرده و به تریلر دیگری متصل می کنند. استفاده از دتکتورها در چنین مواقعی می تواند به راننده این اطمینان را بدهد که هر زمان تصادفی رخ دهد سریعاً به او اطلاع داده شده و بار در امان خواهد بود.

به لطف این قابلیت ها، ردیاب خودرو برای کسانی مناسب است که می خواهند بار خود را با کمک شرکت های دیگر انتقال دهند. در این شرایط با استفاده از GPS و نصب آن در خودرو می توانید موقعیت بار را ردیابی کرده و از وضعیت آن اطمینان حاصل کنید. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می کنیم فروش ویژه بهاره انواع ردیاب خودرو و ردیاب مغناطیسی با 10 درصد تخفیف را از دست ندهید تا بتوانید از مزایای این جشنواره بزرگ بهره مند شوید.

افراد مناسب برای خرید جی پی اس خودرو چه کسانی هستند؟

آخرین کلمه

حفاظت از دارایی ها یکی از دغدغه های اصلی کاربران است. برای نگهداری دارایی های نقدی، می توانید آنها را در بانک یا صندوق امانات بگذارید یا در گاوصندوق نگهداری کنید. اما دارایی آن محدود به اینها نیست. دارایی های مهم آن نیز شامل خودرو، بار و محموله های متفرقه است. اگر در زمینه اجاره خودرو یا کرایه خرید فعالیت می کنید و امنیت خودرو برای شما در اولویت است و یا در زمینه ترانزیت کالا و محصولات به کشورهای دیگر فعالیت می کنید و امنیت بار بزرگترین دغدغه شماست، نگران نباشید. راه حلی وجود دارد که می تواند برای شما بسیار موثر باشد.

بهترین فرصت برای خرید انواع ردیاب خودرو از بهترین برندهای روز دنیا در پیشنهاد ویژه بهار پیام جی پی اس می باشد. این گروه فنی و مهندسی با عرضه انواع ردیاب خودرو و فروش انحصاری GPS مغناطیسی سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. بنابراین بهترین گزینه برای خرید دستگاهی با کیفیت و قیمت مناسب خواهد بود.

شماره تلفن واحد فروش: 02188563259 – 02126760035

به این مقاله امتیاز دهید