پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی حضور فعال هوش مصنوعی در حوزه پزشکی – بازیگرها

پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی  حضور فعال هوش مصنوعی در حوزه پزشکی – بازیگرها

مقاله پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی; حضور فعال هوش مصنوعی در حوزه پزشکی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

از نظر پزشکان در آینده. پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی به احتمال زیاد این فناوری می تواند بسیاری از بیماری های دیگر را در آینده تشخیص دهد.

مریم طاهرخانی، فوق تخصص بیماری های قلب و عروق وی در خصوص چشم انداز آینده فناوری هوش مصنوعی گفت که در آینده می توان با استفاده از هوش مصنوعی حمله قلبی را پیش بینی کرد. اگر به پیشرفت این فناوری و استفاده گسترده از آن نگاه کنیم، احتمالا روزی این پیش بینی محقق خواهد شد. پیش از این هوش مصنوعی گوگل در آزمون پزشکی موفق شده بود و نمره خوبی کسب کرده بود. بنابراین شاید مهمترین کاربرد این فناوری متعلق به حوزه پزشکی باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا; ما 15 بهترین ابزار برای تولید انواع محتوا را ارائه می دهیم

پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی

مریم طاهرخانی درباره تاثیر هوش مصنوعی در حوزه پزشکی گفت:

قطعا موثر است، هوش مصنوعی امروزه در پزشکی استفاده می شود، قطعا می تواند در زمینه قلب و عروق مفید باشد و اگر الگوریتم های دقیق تری طراحی شود می تواند خطر حمله قلبی را پیش بینی کند. حتی می توان از هوش مصنوعی در روش های تشخیصی و درمانی استفاده کرد.

وی افزود: مفهوم هوش مصنوعی در ایران وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد در مراحل اولیه است، این فناوری هوش مصنوعی هنوز در دسترس نیست اما روی آن کار می شود.

پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی

این متخصص بیماری های قلبی و عروقی در پاسخ به این سوال که آیا می توان عمل جراحی انجام شده توسط روبات ها را در آینده نزدیک پیش بینی کرد؟ درست شد:

هر چیزی ممکن است اگر به خوبی طراحی شود، ربات ها قطعا می توانند برای موارد ساده و آسان در مراحل اولیه استفاده شوند. در مورد پزشکی، به ویژه جراحی عمومی با طراحی دقیق، امروزه می توان این پیش بینی را انجام داد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه کدام بیماری ها را می توان با استفاده از هوش مصنوعی پیش بینی و از آن پیشگیری کرد، تصریح کرد: هر چند سال یک بار سیستم قلبی و عروقی را بررسی و ارزیابی می کنیم که همگی دارای یکسری خلأ هستند و نمی توانند تعدادی عنصر را در خود جای دهند و اگر داده ها آنها با سیستم های هوش مصنوعی وارد این ابزار می شوند و طراحی به گونه ای است که تمام عناصر را وارد سیستم می کند و آنالیز دارد، طبق شواهد می تواند در پیشگیری از بیماری های قلبی موثر باشد از جمله اینکه در پیشگیری از سکته مغزی موثر است. “.

این متخصص پزشکی به تاثیر هوش مصنوعی بر روی پیش بینی بیماری های قلبی عروقی. و مرگ و میر ناشی از این بیماری گفت:

این قطعا تاثیر خواهد داشت. بسیاری از مرگ و میرهای ناشی از بیماری قلبی قابل پیش بینی بوده و میزان مرگ و میر به حداقل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

  • ویندوز 12 مایکروسافت با ویژگی های متمرکز بر هوش مصنوعی وارد بازار شد
  • هوش مصنوعی ChatGPT از انجام کارهای سنگین خودداری می کند
  • روایت زندگی کاربران با هوش مصنوعی مبتنی بر جمینی گوگل امکان پذیر خواهد بود

نظر شما در مورد پیش بینی مرگ ناشی از بیماری قلبی با استفاده از هوش مصنوعی در آینده چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

مقاله پیش بینی حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی; حضور فعال هوش مصنوعی در حوزه پزشکی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.