چالش جدید برای کاربران توییتر و اینستاگرام؛ اکانت ها بدون توضیح ممنوع می شوند – بازیگرها

چالش جدید برای کاربران توییتر و اینستاگرام؛ اکانت ها بدون توضیح ممنوع می شوند – بازیگرها

حساب های کاربران اینستاگرام و تریدز بدون هیچ دلیل مشخصی قفل و مسدود شده است. این مسدود شدن حساب های کاربری در شبکه اجتماعی Trades مشاهده شده است.

اطلاع رسانی کند همگراییدر میان کاربران Threads، موضوع شکست‌های تعدیل Threads به یکی از داغ‌ترین موضوعات روز تبدیل شده است. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که حساب‌هایشان پس از اشتراک‌گذاری لینک‌هایی درباره موضوعات حساس و بحث‌برانگیز به حالت تعلیق درآمده است.

راهنمای خرید بازیگرها

پاسخ آدام مصری به مسدود شدن ناگهانی حساب های کاربری اینستاگرام و تریدز

آدام موساری، مدیرعامل اینستاگرام و تجارت اعلام کرد که این شکایات به دقت بررسی خواهد شد. موضوع نظارت بر محتوای کاربران در پلتفرم های اجتماعی همیشه یکی از مهم ترین چالش های توسعه دهندگان است. اما اخیرا متا رویکرد سخت گیرانه تری را در پیش گرفته است. به عنوان مثال، گزارش شده است که اکانت یکی از خبرنگاران در وب‌سایت Verge پس از انتشار پستی که به طنز درباره موج گرمای شدید و تمایل به خودکشی صحبت می‌کرد، موقتاً غیرفعال شد.

کاربر دیگری به نام خورخه کابارو ادعا می کند که سیستم راستی آزمایی فرااطلاعات به طور خودکار محتوای سیاسی را به عنوان بررسی حقایق برچسب گذاری می کند. حتی دیده شده است که برخی از نشریات که اطلاعاتی در مورد پدیده های طبیعی مانند طوفان داشتند نیز به دلیل فراحساسیت مسدود شدند.

مت ناوارا، یکی از کاربران تریدز نیز اعلام کرد که پس از به اشتراک گذاشتن خبر فریب تام بردی توسط هوش مصنوعی متا، بازدید از صفحه او کاهش یافته است. وی علناً به این موضوع اعتراض کرد و خواستار رسیدگی به شکایتش شد. بر این اساس، مسری قول داد که این موضوع را پیگیری کند. اما متا تاکنون پاسخی رسمی به این گزارش ها برای درخواست شفاف سازی ارائه نکرده است.

پاسخ آدام مصری به مسدود شدن ناگهانی حساب های کاربری اینستاگرام و تریدزپاسخ آدام مصری به مسدود شدن ناگهانی حساب های کاربری اینستاگرام و تریدز

متا در حال حاضر به دلیل استفاده نوجوانان از پلتفرم های خود از سوی مقامات قضایی تحت فشار است. این شرکت برای رعایت قوانین و مقررات جدید و به روز بودن آن، اقدامات محدودکننده ای (مانند الزام ثبت تاریخ تولد تمامی کاربران اینستاگرام) را برای جلوگیری از استفاده افراد زیر سن قانونی اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید: