چانگان از تولید خودروی الکتریکی با ظرفیت تعویض باتری – بازیگرها خبر داد

چانگان از تولید خودروی الکتریکی با ظرفیت تعویض باتری – بازیگرها خبر داد

مطلبی که چانگان از تولید خودروی برقی با قابلیت تعویض باتری خبر داد اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

همکاری گسترده بین این دو شرکت منجر به تولید خودروی برقی با قابلیت تعویض باتری بودن. تسلط بر بازار چین به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جهان هدف این خودروسازان است.

شرکت خودروسازی چانگان در نظر دارد با همکاری نیو به عنوان یکی دیگر از خودروسازان چینی با هدف تسلط بر بازار خودروی چین، تولید خودروهای برقی با باتری قابل تعویض را آغاز کند. شاید کمتر کسی نام شرکت Nio را شنیده باشد. این شرکت که این روزها در لبه پرتگاه قرار گرفته و درگیر مشکلات مالی شده است، امیدوار است بتواند با توسعه این فناوری و با کمک چانگان، خود را دوباره برپا کند و در بازار خودرو پیشرو شود. یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان

بیشتر بخوانید: خودروی برقی شیائومی مودنا با امکانات پیشرفته به زودی شروع به کار می کند

چانگان یک خودروی الکتریکی با ظرفیت تعویض باتری تولید می کند

شرکت خودروسازی دولتی چانگان با شروع همکاری با شرکت خودروسازی جدید، سعی در تولید خودروهای برقی با باتری های قابل تعویض برای تسلط بر بازار چین دارد. چانگان که نامی شناخته شده در صنعت خودروسازی چین است، از نظر درآمد در بازار خودروی این کشور جایگاه بسیار خوبی دارد. اما نیو در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی مواجه است و انعقاد این همکاری می تواند خودروساز را از وضعیت فعلی نجات دهد.

با شروع این همکاری، هر دو شرکت برنامه ساخت و تبادل ایستگاه های تعویض باتری خودرو و استانداردهای باتری را پیش خواهند برد.

اما یکی از مزایای تعویض باتری این است که راننده دیگر نیازی به شارژ باتری ماشین خود ندارد و می تواند به ایستگاه های تعویض باتری رفته و بسته باتری خالی خود را تحویل دهد و یک باتری کاملا شارژ شده از مرکز دریافت کند. این مهم زمانی است که فشار بار الکتریکی در ساعات اوج مصرف کاهش می یابد و انتظار برای شارژ باتری از بین می رود.

چانگان یک خودروی الکتریکی با ظرفیت تعویض باتری تولید می کند
نمای داخلی کابین جدید ET7

ساخت ایستگاه های تعویض باتری برای اکثر خودروسازان گران است و آنها اغلب ترجیح می دهند با ساخت خودروهای هیبریدی از نیاز به این ایستگاه ها اجتناب کنند. برخی دیگر از خودروسازان نیز معتقدند که این هنوز استاندارد نشده و کار درستی نیست.

با این همکاری، شرکت نیو این شرکت در رده خودروسازان محدودی قرار دارد که دارای ایستگاه تعویض باتری هستند و بنابراین تا پایان نوامبر، این شرکت ۲۱۰۰ ایستگاه تعویض باتری در سراسر چین نصب کرده است و قصد دارد تا پایان سال این تعداد را دو برابر کند. سال شایان ذکر است که نیو اکنون بیش از 1 میلیون ایستگاه شارژ معمولی دارد.

در اوایل سال جاری، این شرکت موتورهای تسلا جنگ قیمت در بازار خودروهای برقی آغاز شد. این امر منجر به افزایش رقابت بین خودروسازان تولید کننده خودروهای الکتریکی شد که منجر به اخراج و به تعویق افتادن سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت Nio با هدف کاهش هزینه‌ها شد.

نیور در 9 ماهه نخست سال 2023، 110 هزار خودروی برقی در چین فروخته است و از نظر فروش در رتبه هشتم قرار دارد. چانگان با فروش 123 هزار دستگاه در رتبه هفتم قرار دارد. این میزان فروش نشان می دهد که وضعیت هر دو خودروساز آسان نیست و با همکاری جدید خود سعی دارند بازار خودروهای برقی چین را به سمت خود سوق دهند.

چانگان یک خودروی الکتریکی با ظرفیت تعویض باتری تولید می کند
تولید خودروی برقی با قابلیت تعویض باتری

درباره شرکت خودروسازی نیو

شرکت نیو یکی از شرکت های فعال خودروسازی در چین است که دفتر مرکزی آن در شانگهای واقع شده و در زمینه ساخت تخصص دارد. خودروهای الکتریکی خودران Es.این خودروساز در مسابقات تک سرنشینه تمام الکتریکی موسوم به (فرمول E) نیز حضور فعالی دارد.

ویلیام لی موسس شرکت نیو بود که در سال 2014 این شرکت را تأسیس کرد و سپس تنسنت، تماسک، بایدو، لنوو و TPG Capital روی آن سرمایه گذاری کردند و سهم بسزایی در شناخت این برند خودرویی داشتند.

این شرکت بلافاصله ساخت خودروی مسابقه ای جدید EP9 را در اولین روز ساخت آن آغاز کرد که دستاورد جالبی به نظر می رسید.

چانگان یک خودروی الکتریکی با ظرفیت تعویض باتری تولید می کند
سوپراسپرت NIO EP9

این شرکت اکنون در چین به نامی شناخته شده تبدیل شده و در تلاش است تا با شرکت آمریکایی تسلا به عنوان غول جهانی تولید خودروهای الکتریکی در رقابت خودروهای برقی خودمختار رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

  • واردات خودروی برقی JMC تایید شد [+مشخصات فنی و امکانات رفاهی]
  • ماشین الکتریکی جدید BMW از پریز برق خانه شما شارژ می شود!
  • اولین خودروی برقی ساخت ایران در سال 1404 معرفی می شود!

نظر شما در مورد همکاری چانگان و نیو برای تولید خودروی الکتریکی با باتری قابل تعویض چیست؟ آیا این فناوری می تواند در سراسر جهان گسترش یابد؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

مطلبی که چانگان از تولید خودروی برقی با قابلیت تعویض باتری خبر داد اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.