چت ربات هوش مصنوعی آمازون به نام Q معرفی شد – Tecrato

چت ربات هوش مصنوعی آمازون به نام Q معرفی شد – Tecrato

مقاله ای درباره معرفی چت ربات هوش مصنوعی آمازون به نام Q برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چت ربات هوش مصنوعی آمازون با نام Q معرفی شد آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که این چت بات را برای استفاده سازمان ها طراحی کرده است.

آمازون که فعالیت خود را در سال 1995 به عنوان یک کتابفروشی آفلاین آغاز کرد و سپس شروع به فروش محصولات جدید یا دست دوم از طریق اینترنت کرد. حالا چت بات هوش مصنوعی خود را با نام Q برای استفاده سازمان ها معرفی کرده است. نکته جالب در مورد این چت بات شباهت بسیار زیادی به ChatGpt است


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • 18 کشور جهان توافق نامه بین المللی برای تضمین هوش مصنوعی را امضا کردند
  • یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است
  • هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo مجهز خواهد شد

چت ربات هوش مصنوعی آمازون با نام Q معرفی شد

کسب و کار خدمات ابری آمازون که با نام AWS شناخته می شود، در رویداد re:Invent از ربات چت هوش مصنوعی جدید خود به نام Q رونمایی کرد. این چت بات برای استفاده سازمان ها طراحی شده است و می تواند به سوالات سازمان ها پاسخ دهد.

به گزارش Verge، آدام اسلیپسکی، مدیر عامل AWS در رویداد re:Invent اعلام کرد که چت بات به عنوان دستیار هوش مصنوعی عمل می کند و به هر سوالی که کاربران در مورد این شرکت دارند پاسخ می دهد. کاربران می توانند از طریق کنسول مدیریت AWS یا خدمات اختصاصی هر شرکت یا Slack و سایر برنامه های شخص ثالث به Amazon Q دسترسی داشته باشند.

    چت ربات هوش مصنوعی آمازون
چت ربات هوش مصنوعی آمازون

کارمندان شرکت ها می توانند به راحتی از این دستیار هوش مصنوعی استفاده کنند. برای مثال، ممکن است بپرسند آخرین دستورالعمل های سازمان در مورد استفاده از لوگوی شرکت چیست. Chatbot Q به جای بررسی اسناد مختلف شرکت، یافتن و ارائه سریع پاسخ‌ها را برای کارمندان آسان‌تر می‌کند. ربات گفتگوی آمازون Q AI همچنین می تواند با تمام مدل های موجود در سرویس آمازون بستر، مانند Llama 2 و Claude 2 کار کند.

آمازون می گوید شرکت ها می توانند خودشان تصمیم بگیرند که کدام مدل برای کارمندانشان بهترین است و از آن استفاده کنند.

مدیر عامل AWS آدام اسلیپسکی می گوید سوالاتی که کاربران از Amazon Q می پرسند برای آموزش هیچ یک از مدل های زیربنایی این شرکت استفاده نخواهد شد. او همچنین گفت که دستیار هوش مصنوعی Q با داده های 17 سال دانش کسب شده توسط بخش خدمات ابری آمازون آموزش دیده است و همچنین می تواند از شما در مورد AWS سوال کند. این ربات چت می تواند بهترین خدمات AWS موجود برای یک پروژه را پیشنهاد دهد.

ربات گفتگوی آمازون Q AI در حال حاضر فقط برای کاربران سرویس آمازون در دسترس است. اما در آینده برای تمام خدمات زنجیره تامین آمازون و آمازون QuickSight در دسترس خواهد بود.

اگرچه گفته می شود این سرویس برای تمامی سرویس ها ارائه خواهد شد، اما قطعا چت ربات Q AI با سایر سرویس ها در هر سرویس متفاوت خواهد بود. هزینه استفاده از چت ربات Q AI از 40 دلار در ماه شروع می شود.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • ببینید: AI DALL-E 3 از ابرقهرمانان در حال خوردن بستنی سنتی عکس می‌گیرد

نظر شما در مورد چت ربات هوش مصنوعی آمازون چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله ای درباره معرفی چت ربات هوش مصنوعی آمازون به نام Q برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.