چرا ارائه هوش مصنوعی جمینی گوگل به تعویق افتاد؟ – بارها و بارها

چرا ارائه هوش مصنوعی جمینی گوگل به تعویق افتاد؟  – بارها و بارها

چرا ارائه هوش مصنوعی جمینی گوگل به تعویق افتاد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هر چند قرار بود که باشد هوش مصنوعی جمینی گوگل که در روزهای آینده فاش و ارائه خواهد شد، حالا خبر از عقب نشینی گوگل رسیده و باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

در رویداد I/O 2023، گوگل از نسل بعدی مدل پایه هوش مصنوعی خود به نام Gemini رونمایی کرد. این مدل قرار بود در روزهای آینده به بازار عرضه شود اما به گفته منابع آگاه عرضه آن تا ژانویه 2024 (دانیما) به تعویق افتاده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مقایسه پیکسل 8 با پیکسل 8 پرو؛ بررسی ارزش خرید پرچمداران 2023 گوگل
  • ویژگی های جدید اندروید؛ گوگل اکوسیستم اندروید را به روز کرد
  • نوار جستجوی گوگل با توجه به طراحی گوشی های مدرن بهینه خواهد شد
  • برخی از فایل های کاربران از Google Drive حذف شدند. گوگل در حال بررسی است

هوش مصنوعی جمینی گوگل

قرار بود گوگل در روزهای آینده میزبان رویدادهایی در کالیفرنیا، نیویورک و واشنگتن باشد. هوش مصنوعی جمینا سیاستمداران و سیاست گذاران را آشکار و حتی هدف قرار می دهند. اما ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل این ارائه را به تعویق انداخته است.

تصمیم به تاخیر انداختن راه اندازی جمینا پس از آن گرفته شد که پیچای متوجه شد که هوش مصنوعی این شرکت هنوز قادر به پاسخگویی صحیح به برخی از سوالات غیر انگلیسی نیست. گوگل به دنبال پشتیبانی از زبان های خارجی است و می خواهد مدلش با GPT-4 رقابت کند. به همین دلیل به نظر می رسد استانداردهای خاصی برای عرضه این مدل در نظر گرفته شده است.

هوش مصنوعی جمینی گوگل

پیچای در ماه نوامبر اعلام کرده بود که گوگل قصد دارد مدل جمینا 1.0 را در اسرع وقت عرضه کند و سپس آن را توسعه دهد. اکنون گفته می شود که این غول فناوری در حال نهایی کردن اولین و بزرگترین نسخه Gemina است.

در رویداد I/O، گوگل اعلام کرده بود جوزا قابلیت های چندوجهی منحصر به فردی دارد که در مدل های قبلی هوش مصنوعی دیده نشده بود. علاوه بر درک متن و تصاویر، هدف این مدل در ادغام با API ها و ابزارها است که آن را به گزینه ای جذاب برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان شخص ثالث تبدیل می کند.

گفته می شود هوش مصنوعی جمینا از GPT-4 قدرتمندتر است و می تواند به نفع گوگل عمل کند. با این حال باید منتظر ماند تا دید گوگل چگونه قصد دارد از این مدل در سرویس های خود استفاده کند و آیا کاربران تمایلی به استفاده از آن خواهند داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • اولین قانون نوشته شده توسط AI ChatGPT تصویب شد
  • 3 کشور جهان از هوش مصنوعی برای ردیابی زیردریایی های چینی استفاده می کنند
  • هوش مصنوعی آمازون کیو اطلاعات محرمانه شرکت را فاش می کند
  • وزارت دفاع بریتانیا هوش مصنوعی Chat-GPT را به ربات های خود اضافه خواهد کرد
  • فراهوش مصنوعی (ارتباطات بدون درز) با قابلیت ترجمه فوری زبان های مختلف معرفی شد.
  • سوت عجیب ChatGPT سلامت یک بیمار را به خطر انداخت. دو روی سکه هوش مصنوعی

نظر شما در مورد انتشار با تاخیر چیست؟ هوش مصنوعی جمینی گوگل چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: اطلاعات

چرا ارائه هوش مصنوعی جمینی گوگل به تعویق افتاد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.