چرا اپل امسال پشتیبانی RCS را به آیفون اضافه می کند – TechRadar

چرا اپل امسال پشتیبانی RCS را به آیفون اضافه می کند – TechRadar

مقاله چرا اپل امسال پشتیبانی RCS را به آیفون اضافه می کند اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چندی پیش فهمیدیم که اپل قصد دارد این کار را انجام دهد پشتیبانی از RCS به آیفون اضافه کنید. در این گزارش می خوانید چرا اپل از سرویس های ارتباطی غنی (RCS) پشتیبانی می کند.

نوامبر گذشته، اپل با اعلام اینکه از نیمه دوم سال 2024 خدمات ارتباطی غنی یا پشتیبانی RCS را به آیفون اضافه می کند، شاید دومین سورپرایز سال (پس از میت 60 پرو و ​​تراشه 5G Kirin 9000s هوآوی) را ارائه داد. . . گوگل مدت‌هاست که این مورد را در لیست خواسته‌های خود قرار داده است و با اجرای تبلیغاتی در میدان تایمز نیویورک از اپل می‌خواهد از آن پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید: دوربین آیفون 16 با طراحی جدید رونمایی خواهد شد

چرا اپل می خواهد پشتیبانی RCS را به آیفون اضافه کند؟

مشکل اینجاست که اپل پلتفرم iMessage را یکی از دلایل اصلی فروش آیفون می داند. با این حال، کاربران اندرویدی که از طریق برنامه پیام‌های Google پیام ارسال می‌کنند، ویژگی‌های مشابهی مانند رسید خواندن، نشانگرهای نوشتن، رمزگذاری انتها به انتها، دریافت تصاویر با کیفیت بالا و پیام‌های طولانی‌تر دارند. با این حال، مشکل هر دو پلتفرم این است که کاربران آیفون تنها هنگام چت با سایر کاربران آیفون از این ویژگی ها برخوردار می شوند و کاربران اندرویدی تنها در هنگام پیام رسانی به سایر کاربران با پشتیبانی از RCS در اندروید، این ویژگی ها را دریافت می کنند.

هنگامی که پیام‌رسانی بین پلتفرمی انجام می‌شود، از طریق متن پیام کوتاه قدیمی انجام می‌شود که طول مکالمات را محدود می‌کند و تصاویر دریافتی در بهترین حالت کیفیت پایینی دارند. اگر کاربر اندروید هستید و ویدیویی از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود در آیفون دریافت کرده اید، دقیقاً متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. اما به محض اینکه اپل شروع به پشتیبانی از RCS کند، کسانی که در وسط یک چت بین پلتفرمی هستند می توانند تصاویر با کیفیت بالا را مشاهده کنند، رسیدها را بخوانند، بوکمارک بنویسند و پیام های طولانی تری داشته باشند.

تنها تفاوت این است که اپل نمی خواهد از افزونه رمزگذاری سرتاسر گوگل که فقط در چت بین کاربران پیام های گوگل استفاده می شود، پشتیبانی کند. در عوض، اپل از سازمان استاندارد GSMA می خواهد که رمزگذاری را به نمایه جهانی RCS اضافه کند.

حالا چرا اپل بالاخره تسلیم می شود و از RCS پشتیبانی می کند؟ به گفته جان گروبر از وبلاگ Daring Fireball، پاسخ چین است. برخی ممکن است فکر کنند قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) مسئول بوده است. از این گذشته، اپل به کاربران آیفون در 27 کشور اتحادیه اروپا اجازه داده است تا برنامه ها را مستقیماً نصب کنند و از موتورهای مرورگر جایگزین در آیفون استفاده کنند. توسعه دهندگان همچنین می توانند برنامه های خود را به پلتفرم های پرداخت درون برنامه ای جایگزین متصل کرده و موارد بیشتری را پیاده سازی کنند.

اما دلیل واقعی این است که چین بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در جهان را دارد و اکنون اپل در حال مبارزه با هواوی احیا شده است. به گفته گروبر، این موضوع مربوط به قانون جدیدی است که در چین در حال بررسی است که همه تلفن های جدید 5G را مجبور می کند از RCS پشتیبانی کنند. اپل که همیشه به این فکر می کند که چه کسی نان خود را کره می کند، احساس می کند که باید به خوبی برای قانون جدید آماده شود.

بیشتر بخوانید:

  • من Vision Pro را نمی خواهم. آغاز نارضایتی کاربران از برخی ویژگی های هدفون اپل ویژن پرو
  • پردازنده آیفون 16 موتور عصبی هوش مصنوعی قدرتمندتری دارد
  • چه شرکت هایی به عنوان شرکت کوروش فعالیت می کنند؟ ; واکنش ها به کلاهبرداری شرکت کوروش
  • اندروید 15 راه اندازی شد. حذف هماهنگی نرم افزاری و سخت افزاری توسط iOS

آیا برای پشتیبانی اپل از RCS هیجان زده هستید یا روش قدیمی را ترجیح می دهید؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

مقاله چرا اپل امسال پشتیبانی RCS را به آیفون اضافه می کند اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.