چرا بازیگر معروف به دخترانش اجازه بازیگری نمی دهد؟

چرا بازیگر معروف به دخترانش اجازه بازیگری نمی دهد؟

امیلی بلانت بازیگر موفق بریتانیایی در مصاحبه جدید خود اعتراف کرده که دوست ندارد دخترانش شغل او و پدرشان یعنی بازیگری را دنبال کنند!

به بازیگرها – امیلی بلانت بازیگر 40 ساله بریتانیایی با وجود موفقیت در هالیوود، این صنعت را محل مناسبی برای کودکان نمی داند!

به گزارش گروه ترجمه مورنینگ تایم، امیلی بلانت چهره اصلی شماره جدید مجله معروف بریتانیایی هارپرز بازار است.

این بازیگر زن در مصاحبه خود از بازیگری و وظایف یک مادر صحبت کرد.

امیلی بلانت فاش کرده است که نمی‌خواهد دو دخترش در حرفه بازیگری او فعالیت کنند زیرا این صنعت برای زنان بسیار ناامیدکننده است.

این بازیگر 40 ساله همچنین افزود در صنعت بازیگری زنان از نظر ظاهری بسیار بیشتر از مردان مورد قضاوت قرار می گیرند.

مسئله ای که بازیگران زن باید تحمل کنند.

امیلی در سال 2010 با بازیگر آمریکایی جان کرازینسکی ازدواج کرد. این بازیگر همچنین اضافه کرد که موفقیت بزرگ او در هالیوود هنوز برای فرزندانش هیجان انگیز نیست و آنها نسبت به شهرت والدین خود کاملاً بی تفاوت هستند.

در عین حال امیلی با ایفای نقش در فیلم پرفروش کریستوفر نولان به نام اوپنهایمر به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

این ستاره درباره نقش خود در فیلم جدید توضیح داد که بازی در نقش دانشمندی با استعداد که هیچ تفاوتی با یک زن خانه دار در جامعه دهه 1950 نداشت برایش جالب بود.

بازیگر زن از نقش جدیدش می گوید!

امیلی بلانت همچنین اضافه کرد که به لطف تجربه خود در هالیوود، سعی می کند والدین دخترانی را که می خواهند بازیگری را دنبال کنند، دلسرد کند.

وی درباره این موضوع گفت: وقتی مردم به من می گویند دخترم می خواهد بازیگر شود خوشحال نمی شوم. من دوست دارم به آنها بگویم: “این کار را نکن!” بازیگری صنعت سختی است و می تواند بسیار خسته کننده باشد. بسیاری از مردم می گویند که ما نباید انتقاد را شخصی بدانیم. با این حال، این انتقادات کاملاً شخصی است. “به خصوص وقتی شما را قضاوت می کنند. با نگاه تو.”

امیلی درباره نقش خود در فیلم اوپنهایمر گفت: «ایده‌های او برای زندگی‌اش قطعاً با ایده‌آل زنان خانه‌دار دهه 1950 مطابقت نداشت. او دانشمند بزرگی بود، اما به دورانی که در آن زندگی می کرد محدود بود.»

این بازیگر به گزارش صبحگاهی افزود: بسیاری از زنان چند نسل پیش اجازه نداشتند شغل و فرزندانشان را با هم داشته باشند، انتظار می رفت که باید بین این دو یکی را انتخاب کنند. با بدبینی شدید روبرو شد.”

اوپنهایمر در مورد زندگی فیزیکدان نظری آمریکایی جی رابرت اوپنهایمر بر مدیر آزمایشگاه لوس آلاموس که مسئول ساخت اولین بمب اتمی در پروژه منهتن بود تمرکز می کند.

چرا بازیگر معروف به دخترانش اجازه بازیگری نمی دهد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.