چرا سم آلتمن اخراج شد؟ فاش شدن یک راز عجیب! – بارها و بارها

چرا سم آلتمن اخراج شد؟  فاش شدن یک راز عجیب!  – بارها و بارها

چرا سم آلتمن اخراج شد؟ فاش شدن یک راز عجیب! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چرا سم آلتمن اخراج شد؟ دلیل برکناری ناگهانی مدیر عامل OpenAI چه بود؟ خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که اخراج سام آلتمن دلیل دستیابی به جهشی بزرگ و خطرناک در فناوری هوش مصنوعی است که می تواند برای جامعه بشری مشکل ساز باشد.

پس از اخراج ناگهانی سام آلتمن، OpenAI دچار جنون شد و بسیاری از کارمندان برای بازگرداندن مدیرعامل خود تجمع کردند. حالا خبر دلیل اخراج سام آلتمن توسط دو منبع موثق فاش شده است که نمی خواهند هویتشان فاش شود.

بر اساس اخبار منتشر شده، هیئت مدیره OpenAI پس از دریافت نامه ای مبنی بر اینکه کارکنان بخش تحقیقات OpenAI به یک جهش بزرگ دست یافته اند که ممکن است به تهدیدی جدی برای جامعه بشری تبدیل شود، سام آلتمن را برکنار کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ سام آلتمن رها شد
  • سم آلتمن به عنوان مدیر عامل OpenAI بازمی گردد. اعضای هیئت مدیره اخراج شدند
  • پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است

چرا سم آلتمن اخراج شد؟

به گفته یکی از منابع، میرا موراتی، CTO سابق OpenAI، که به طور خلاصه به عنوان مدیرعامل موقت معرفی شد، به کشف جدید Q* (QStar) اشاره کرد و به کارکنان اطلاع داد که اقدامات هیئت مدیره نتیجه نگرانی های مطرح شده است. نامه مربوط به پیشرفت اخیر بود.

آلتمن که اکنون مجدداً به عنوان مدیر عامل OpenAI منصوب شده است، برای مدت کوتاهی به تیم هوش مصنوعی مایکروسافت پیوست و قبلاً اشاره کرده بود که امیدوار است بودجه بیشتری از مایکروسافت برای ایجاد هوش مصنوعی (AGI) دریافت کند.

چرا سم آلتمن اخراج شد؟
چرا سم آلتمن اخراج شد؟

یکی از آشنایان به این موضوع گفت که توسعه‌دهنده ChatGPT با Kivastar پیشرفت چشمگیری داشته است و با حل یک سری مسائل ریاضی خاص تأیید محققان بیشتری را به دست آورده است.

اگرچه طبق گفته OpenAI این فناوری هوشمندتر از انسان است و بسیاری از فعالان فناوری در مورد لزوم چنین جهشی و خطرات ناشی از آن هشدار داده اند، اما به نظر می رسد پس از انتخاب مجدد سام آلتمن به عنوان مدیرعامل و برکناری تمامی اعضای در هیئت مدیره OpenAI، پروژه Q-Star در حال توسعه است و این هوش فرازمینی یا مافوق بشری یک قدم به واقعیت نزدیکتر است.

بیشتر بخوانید:

  • پیامد اخراج سام آلتمن؛ قیمت توکن Worldcoin کاهش یافت
  • مذاکرات با OpenAI ناموفق بود. سم آلتمن به مایکروسافت پیوست
  • OpenAI قرار نیست استراحت کند. صدها کارمند خواستار استعفای هیات مدیره شدند
  • OpenAI می خواست پس از اخراج سم آلتمن با شرکت هوش مصنوعی Entropic ادغام شود
  • استخدام سم آلتمن در مایکروسافت هنوز نهایی نشده است. امکان بازگشت به OpenAI وجود دارد

به نظر شما چرا سم آلتمن اخراج شد؟ به نظر شما دلیل واقعی چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

چرا سم آلتمن اخراج شد؟ فاش شدن یک راز عجیب! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.