چرا سینما با بهاره رهنما قهر کرد؟

چرا سینما با بهاره رهنما قهر کرد؟

بهاره رهنما، بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون می گوید تا چند سال پس از جدایی از او دعوت به همکاری با دفاتر تولید فیلم نشد و به نوعی او را برای مدتی کنار گذاشتند.

به گزارش صبحگاهی به نقل از خبرآنلاین، براه رهنما اخیرا در خبرآنلاین حاضر شده و در پاسخ به این سوال توضیحاتی ارائه کرده است.

نکته ماجرا این است که شما با شبکه های اجتماعی آشنایی دارید و می توان گفت از زمانی که جهت تبلیغات خود را افزایش دادید، حملات به شما بیشتر شده است؟ آیا از زمانی که اینفلوئنسر شدید، واقعاً کار شما نادیده گرفته شده است؟

بهاره رهنما: من اینفلوئنسر نیستم

من اینفلوئنسر را به عنوان اینفلوئنسر حرفه ای قبول ندارم، اگر دوره ای را برای نزدیک شدن به این فضا قبول کنم به این معنا نیست که خودم را اینفلوئنسر می دانم. گذشته ام در این سال ها تاثیر زیادی در زندگی ام داشت و بعد از اولین طلاقم عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر تولید فیلمی از من نخواست که در یک فیلم بازی کنم.

با وجود اینکه او فرد محترمی بود، اما بسیاری از همکاران ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند زیرا ترجیح می دادند و احتمالاً نیاز بیشتری به کار با فیلمنامه او داشتند.

هیچ وقت سعی نکردند برای من مشکلی ایجاد کنند اما من محکوم شدم چون حضور پر رنگی در فضای مجازی داشتم و فکر می کنند اگر کسی این وضعیت را دارد اشتباه کرده یا مقصر است. در این صورت می توانم بگویم که ما محترم ترین طلاق تاریخ سینما هستیم. کشور را داشتیم.

تئاتر از یک جایی برای من جدی‌تر شد، اما زور فضای مجازی خیلی زیاد است و حضور من به عنوان فیلمساز و کسی که کتاب می‌نویسد و تئاتر بازی می‌کند، معرفی نشده است.

شاید خودم ناخودآگاه وارد این بازی‌ها شدم و خجالت می‌کشیدم وقتی یک زندانی را آزاد کردم، توضیح دهم که چه کردم یا سفیر انجمن سوزن دوزی در سیستان و بلوچستان بودم.

مقاله چرا سینما با بهاره رهنما قهر کرد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.