چهره باورنکردنی یانگوم در ۵۲ سالگی/عکس

چهره باورنکردنی یانگوم در ۵۲ سالگی/عکس

عکسی از یونگم در سن 52 سالگی همه را شوکه کرد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها، لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگ گوم در سریال جواهری در قصر در 52 سالگی تغییر چندانی نکرده است.

لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگ آدامس در سریال جواهری در قصر در سن 52 سالگی تغییر چندانی نکرده است.لی یونگ آئه با بازی در نقش یانگوم به محبوبیت و شهرت زیادی دست یافت. در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر جهان به ویژه در کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به ویژه ایران.

این بازیگر در زلزله کرمانشاه (1395) ضمن همدردی با مردم آسیب دیده ایران، مبلغ 56 هزار دلار به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد. وزیر بهداشت وقت ایران (قاضی زاده هاشمی) از لی یونگ آئه به خاطر کمکش قدردانی کرد.

فرصتی ویژه برای کسب دلار
داشتن درآمد دلاری همواره یکی از آرزوهای اصلی هر فردی بوده است و در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که به این درآمد رسیده اند. با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، اکثر مردم فعالیت خود را در این بازار افزایش داده اند و آمارها نشان از جایگاه مهم ارز دیجیتال در میزان فعالیت و افزایش درآمد دلاری آنها دارد. لینک بزرگترین سایت ایرانی برای فعالیت در این بازار و کسب درآمد دلاری در زیر قرار داده شده است.

لی یونگ آئه یکی از 3 زن کره ای بود که مشعل اصلی بازی های آسیایی 2014 را در مراسم افتتاحیه روشن کرد.

او در سن 52 سالگی همچنان مشغول بازی در فیلم و سریال است، آخرین کار او سریال معروفی به نام راننده تاکسی است که تاکنون 2 فصل از آن پخش شده است و سریال جدیدش Maestra است که در سال 2024 پخش خواهد شد.

 

نوشته چهره باورنکردنی «یانگوم» در 52 سالگی / اولین عکس صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.