چهره «بهنوش طباطبایی» را در این شرایط نمی شناسید/عکس

چهره «بهنوش طباطبایی» را در این شرایط نمی شناسید/عکس

عکسی از بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس سینمای ایران با گریمی بسیار متفاوت و چهره ای نه چندان زیبا منتشر شد.

به گزارش صبح ؛ عکسی عجیب از چهره متفاوت بهنوش طباطبایی بازیگر کشورمان و همسر سابق مهدی پاکدل با گریمی بسیار خاص منتشر شد.

فیلمنامه بهنوش طباطبایی برای فیلم «ماجرای نیمروز».

«از زمانی که فیلمنامه را خواندم (داستان نیمروز رد خون) تا روزهای فیلمبرداری که همه ما از درد و رنج شخصیت های فیلم رنج می بردیم، تا روزهای جشنواره تا اعلام نام من به عنوان نامزد. برای نقش اول زن و تا امروز که سعی می کنم به اندازه مهربانی مردم زیبا باشم و می خواهم خودم را به سینما ببرم تا با آنها فیلم ببینم.

من همیشه فکر می‌کردم این همه بحران‌هایی که پشت سر گذاشتیم، این همه خون و جان و تن گرانبهایی که گذشت تا بتوانیم با کرامت یک انسان ایرانی زندگی کنیم، چه چیزی به ما آموخت؟

همه می دانیم کسانی که از همه چیز گذشتند و به پادشاهی رفتند با آرزوی اینکه نسل های بعدی این سرزمین در کنار هم در صلح و آرامش زندگی کنند…اما…!

ما باید دست از جنگیدن با خودمان برداریم. افسوس آنچه امروز من و تو از دست دادیم آرامش و صفا و صفا و صداقتی است که پاک ترین جوانان این دیار و دیار جانشان را فدا کردند…

انگار خورشید هر روز صبح برای ما خشم و کینه می آورد! چرا ما … کی اینجوری شدیم؟

چقدر از تو استغفار کنیم و از بندگانت طلب مغفرت کنیم…

چهره «بهنوش طباطبایی» را با این وضعیت نمی شناسید/عکس اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.