چهره عجیب آتیلا پسیانی همه را شگفت زده کرد + عکس

چهره جدید اتیلا پسیانی

انتشار تصویری از آتیلا پسیانی در مراسم یادبود او واکنش های بسیاری را در پی داشته است
به گزارش صبح به نقل از اقتصاد 24- انتشار تصویری از آتیلا پسیانی در مراسم یادبود او واکنش های بسیاری را در پی داشته است، تاکید بر چهره و لاغری مفرط او بسیاری از علاقه مندان به پسیانی را نگران کرده است.
رضا صائمی منتقد سینما با تایید بیماری وی در یادداشتی درباره او نوشت: در نگاه اول نشناختم و بعد یک لحظه فکر کردم سیاوش قمیشی است. درد با تو چه کرد ای مرد! گاهی دنیای بازیگری به داستان عجیبی تبدیل می شود.

وقتی دست سرنوشت نقش سختی را برایت می نویسد. او را به محله بارو بیا و محله سلامت می شناختند و حالا در نبرد با سرطان، سلامتی اش آنقدر در خطر بود که دیگر به سینما رفت و آمد نمی کند.

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد 1336 در تهران است، وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.
مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود. او دو فرزند پسر و یک دختر دارد و دخترش سیترا نیز بازیگر است.

وی بازیگری در تئاتر را از سال 56 و حضور مقابل دوربین را از سال 57 با فیلم کوتاه “سکوت و سلام” با همکاری “شاهرخ غیاشی” و همچنین بازی در سینما را از سال 1360 با “افریت” با همکاری فرشید فلک تجربه کرد. نازی ” آغاز شده.

نوشته چهره عجیب آتیلا پسیانی همه را شگفت زده کرد + اولین عکس صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.