چهره محبوب دنیای مد خانه را ترک کرد!

چهره محبوب دنیای مد خانه را ترک کرد!

تام فورد طراح مد مشهور اعلام کرد که پس از سال ها خانه مد خود را ترک می کند.

تام فورد پس از چندین دهه در صدر تجارت مد، ممکن است به طور کلی از مد کناره گیری کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، فورد تنها در چهار سال به سمت مدیر خلاقیت گوچی رسید و تا سال 1999 این خانه مد تقریبا ورشکسته را به ارزش بیش از چهار میلیارد دلار رساند.

تام فورد پس از چندین دهه در صدر تجارت مد، ممکن است به طور کلی از مد کناره گیری کند.

تام فورد از زمانی که در سال 1990 به گوچی پیوست، یک چهره محبوب در دنیای مد بوده است. تنها در عرض چهار سال، به سمت مدیر خلاقیت گوچی رسید و در سال 1999، ارزش این خانه مد تقریباً ورشکسته را به بیش از چهار رساند. میلیارد دلار

او پس از ریاست خانه مد ایو سن لوران از سال 1999 تا 2004، برند همنام خود (تام فورد) را در سال 2006 تأسیس کرد.

این طراح 61 ساله متولد تگزاس به تازگی پس از تقریبا دو دهه “مجموعه نهایی” خود را ارائه کرده است.

این امر پس از آن صورت گرفت که گفته شد فورد و شریک تجاری دیرینه‌اش، دومنیکو دی سول، شرکت را به قیمت حدود 3 میلیارد دلار در آگوست سال گذشته به استی لادر فروختند.

جدایی برونو سیالی

ماه آوریل را با خبر خروج برونو سیالی از لانوین شروع کردیم و هنوز به پایان ماه نرسیده ایم که تام فورد اعلام کرد خانه مد خود را ترک می کند.

تام فورد یک فیلمساز است و از سال 2005 شرکت تولید فیلم خود به نام Fade to Black را اداره می کند. او فیلم های کلاسیک از جمله فیلم تحسین شده A Single Man را کارگردانی کرد.

در جدیدترین مجموعه تام فورد، مدل هایی را می بینیم که در آرشیو لباس های فورد قدم می زنند، جایی که مجموعه ای از مدل ها و سوپرمدل ها مانند امبر والتا، کارلی کلوس، کارن السون و جوآن اسمال در جعبه های شیشه ای با حرکاتی وهم انگیز می رقصند.

خود فورد نقش اصلی را بازی می کند. بیرون سازه‌های قفس‌مانند قدم می‌زند و گویی در میان آواز پری‌های سیاه‌پوش تاریخ فعالیت‌هایش را مرور می‌کند.

علاقه مندان به مد این ویدئو را با توجه به اطلاعات اندکی که به آنها داده شده است به عنوان نشانه ای از خروج او از این صنعت می بینند، اما رمزگشایی از آن مانند یک راز است و تام فورد سعی نمی کند ماجرا را روشن کند.

نوشته چهره محبوب دنیای مد از خانه خارج شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.