کاجول: سینمای هند دیگر رمانتیک نیست!

کاجول: سینمای هند دیگر رمانتیک نیست!

کاجول بازیگر قدیمی سینمای هند معتقد است ژست های عاشقانه قدیمی مانند نوشتن نامه، پیام گذاشتن یا رفتن به درب خانه عزیزان دیگر در سینمای مدرن رمانتیک نیست و سینمای امروز به انعکاس تحولات احساسی تبدیل شده است.

به بازیگرها- کاجول بازیگر نقش سیمران در فیلم «داماد عاشق عروس» در مقابل شاهرخ خان در سال 1995، سی سال پس از این فیلم، شخصیتی رمانتیک را در داستان های شهوت 2 در داستانی مدرن برای طرفداران به تصویر کشید. روابط عاطفی و پیچیدگی های آن جلوی دوربین ظاهر شد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، او در تازه ترین گفت و گویش گفت: زبان عشق تغییر کرده و سینما آن را منعکس می کند، چیزهایی که در دهه 90 شور و عشق به حساب می آمد اکنون احمقانه و آزاردهنده به حساب می آیند، اگر کسی برای شما 15 نامه بنویسد. و 10 بار زنگ خانه شما را به صدا در می آورد یا 30 پیام برای شما ارسال می کند، بیشتر شبیه یک مزاحمت است که باید از آن دوری کنید. این تعریف امروزی است.”

او می گوید: وقتی در چنین فیلمی بازی می کنید، باید به گروه اعتماد کنید.

کاجول می گوید که در سال 2010 متوجه شد که دیگر نمی تواند به فیلم های فرموله و کلیشه ای پایبند باشد زیرا بینندگان ذهن بازتر شده اند. آن‌ها نگاه می‌کنند که تو چه می‌سازی.» به همین دلیل رویکردش را نسبت به بازیگری تغییر داد.

«سینمای جهانی در هند در حال ظهور است… مردم قبلاً فقط فیلم‌های هندی را تماشا می‌کردند و بنابراین بازیگران را با همتایان خود در هند مقایسه می‌کردند. ولی فهمیدم که دیگه اینطوری کار نمیکنه. شما باید متحول شوید، خود را دوباره اختراع کنید. در غیر این صورت در دنیای بازیگری امروز بی ربط خواهید بود.”

نوشته کاجول: سینمای هند دیگر رمانتیک نیست! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.