کاربران گلکسی S23 مشکل دوربین را با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 – Tekrato گزارش کرده‌اند

کاربران گلکسی S23 مشکل دوربین را با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 – Tekrato گزارش کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

سامسونگ اخیرا به روز رسانی به UI 6.1.1 برای گوشی های سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فلیپ و زد فولد 5 عرضه شد اما کاربران در شبکه های اجتماعی به مشکل دوربین به روز رسانی رابط کاربری UI 6.1.1 آنها در گوشی های سری گلکسی اس 23 اشاره کردند.

به گزارش gizmochina، برخی از کاربران این شبکه اجتماعی آپدیت نرم افزاری جدید سامسونگ یعنی One UI 6.1.1 قابلیت های دوربین گوشی های سری گلکسی اس 23 کم شده و کیفیت عکس ها مثل قبل نیست.

مشکل دوربین به‌روزرسانی UI 6.1.1 در سری Galaxy S23

کاربران گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا از سامسونگ خواسته اند این مشکل را در اسرع وقت برطرف کند. قبل از انتشار نسخه های جدید سیستم عامل و رابط کاربری، سامسونگ باید نگاه دقیق تری به آنها بیندازد. دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در عملکرد دوربین اختلال ایجاد می‌کند و کیفیت عکس را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این مشکل در به روز رسانی با شماره ساخت CXH7 دیده شده است. بیشتر کاربران Galaxy S23 Ultra نسبت به سایرین گزارش داده اند که هنگام بزرگنمایی بین 16 تا 19.9 برابر، تار می شود.

مشکل دوربین به‌روزرسانی UI 6.1.1 در سری Galaxy S23

Tarun Vats، که از ساخت One Ui پیروی می کند، خاطرنشان کرد که وقتی کاربران بهینه سازی را روی تنظیمات دوربین متوسط ​​تا حداقل تنظیم می کنند، مشکل حل می شود. اما چرا اکنون کاربران برای یافتن راه حل باید با چنین مشکلی مواجه شوند؟

علاوه بر این، این به‌روزرسانی شامل بسته‌های امنیتی آگوست است، به این معنی که شامل بسته‌های امنیتی سپتامبر نمی‌شود. در اصل، سامسونگ باید به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را در اواخر آگوست (اوایل سپتامبر) منتشر می‌کرد و با به‌روزرسانی سپتامبر، مشکلات دوربین را برطرف می‌کرد.

گوشی های سری گلکسی اس 23 دارای دوربین های بسیار خوبی هستند و سامسونگ نباید این مسائل را نادیده بگیرد. به محض اینکه خبر دیگری در مورد مشکل دوربین به روز رسانی One UI 6.1.1 منتشر شود، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. آیا شما نیز پس از دریافت آپدیت جدید با این مشکل مواجه شده اید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • رندر گلکسی اس 25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس. طراحی کنتراست باریک
  • ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس مشخص شد. احتمالاً ناامید خواهید شد
  • تماشا کنید: حلقه دوربین گلکسی اس 25 اولترا از آیفون 16 پرو مکس نازک تر است

مقاله ای که کاربران گلکسی اس 23 گزارش می دهند مشکل دوربین به روز رسانی One UI 6.1.1 برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.