کار Neil Druckman: Naughty Dog در Uncharted تمام شده و ساخت Last of Ace 3 قطعی نیست • اندلرن

کار Neil Druckman: Naughty Dog در Uncharted تمام شده و ساخت Last of Ace 3 قطعی نیست • اندلرن

با توجه به موفقیت سری بازی های Last of Ace و سری اقتباس های آن، ممکن است طرفداران منتظر تایید نسخه سوم این سری باشند. این ممکن است اتفاق بیفتد و ظاهراً یک خلاصه داستان نوشته شده است، اما Naughty Dog در حال حاضر هیچ تصمیم نهایی نگرفته است.

بازی بعدی از سری Last of Ace در واقع یک تلاش چند نفره است که استودیو سازنده می گوید جاه طلبانه ترین بازی آنها تا کنون است. Neil Druckmann خالق این سری و یکی از سران Naughty Dog اخیرا عنوان کرده است که این بازی چند نفره فصل دیگری در دنیای Last of Ace است. با این حال، او در مورد دنباله Last of Ace 2 حرف خاصی برای گفتن نداشت. او گفت که فقط به دلیل اینکه Last of Ace یک سریال موفق است، کپی های زیادی از آن وجود نخواهد داشت. همانطور که می دانید Naughty Dog پیش از این اعلام کرده بود که علیرغم موفقیت تجاری عظیم سری Uncharted، این استودیو کار با آن را تمام کرده است.

دراکمن می گوید:

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما در ناتی داگ بسیار خوشحالیم که ناشر ما سونی است، به این معنی که سونی بودجه بازی های ما را تامین می کند، از ما حمایت می کند و مالک ما است. آنها همیشه از ما حمایت کرده اند تا منافعشان را به دست آوریم.

فقط به این دلیل که چیزی موفق می شود، مردم فکر می کنند فشار زیادی وجود دارد و ما باید حتما دنباله آن را انجام دهیم. به هر حال، این چنین نیست. برای ما، سری Uncharted موفقیت بزرگی بود و نسخه چهارم یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ما بود، اما می‌توان گفت کارمان تمام شده است.

لیست OS 2

با در نظر گرفتن این موضوع، Naughty Dog ظاهرا می تواند از سری Last of Ace فاصله بگیرد و بر روی پروژه های شایعه شده دیگر تمرکز کند. با این حال، دراکمن ادامه داد که استودیو نسخه دیگری از Last of Ace را در صورتی که داستان به اندازه کافی قانع کننده داشته باشد، خواهد ساخت:

این به خودمان بستگی دارد که بخواهیم این سریال را ادامه دهیم یا نه. روند کاری ما همان چیزی است که هنگام ساخت قسمت دوم به آن پایبند هستیم. منظورم این است که اگر بتوانیم داستانی شایسته داشته باشیم که پیامی جهانی و بیانیه ای در مورد عشق داشته باشد مانند بازی های اول و دوم، آن را بازگو خواهیم کرد. اگر نتوانیم چیزی ارائه کنیم، حداقل با قسمت دوم یک پایان بسیار قوی خواهیم داشت و این پایان سریال خواهد بود.

در نهایت باید گفت که فقط به دلیل اینکه Naughty Dog برنامه ای برای ساخت قسمت جدید Uncharted ندارد و ممکن است این اتفاق برای Last of Ace نیز بیفتد، قرار نیست با این آی پی ها خداحافظی کنیم. در مورد Unchard، Naughty Dog اعلام کرده است که ایده ساخت نسخه پنجم توسط یک استودیو خارجی روی میز است.

منبع: GameSpot


مدل هدست پلی استیشن طلایی The Last of Us Part II Limited Edition

مدل هدست پلی استیشن طلایی The Last of Us Part II Limited Edition

۴، ۹ ۵۰، ۰ ۰ به مرد
ببینید و بخرید

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

۲۸,۰۱۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۲,۱۵۰,۰۰۰

به مرد

بازی فیفا 23 برای PS4

بازی فیفا 23 برای PS4

۱,۷۸۰,۰۰۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و بررسی و پیش نمایش digikalag

نوشته نیل دراکمن: کار Naughty Dog در Uncharted به پایان رسیده است و دقیقاً مشخص نیست که Last of Ace 3 چگونه ساخته شده است. اولین پست در DigiCala Mag. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.