کامپیوتر کوچک ASUS ROG NUC با پردازنده پرچمدار Intel Core Ultra 9 معرفی شد. [+مشخصات] – بارها و بارها

کامپیوتر کوچک ASUS ROG NUC با پردازنده پرچمدار Intel Core Ultra 9 معرفی شد. [+مشخصات] – بارها و بارها

کامپیوتر کوچک ASUS ROG NUC با پردازنده پرچمدار Intel Core Ultra 9 معرفی شد. [+مشخصات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC با پردازنده جدید قدرتمند Intel Core Ultra 9 و مشخصات فنی حرفه ای و کاربردی به همراه اندازه کوچک معرفی شد.

ایسوس از مینی پی سی ROG NUC در CES 2024 رونمایی کرد. در حالی که اکثر مینی پی سی های موجود در بازار برای استفاده در دفتر کار می کنند، ROG NUC به عنوان یک نیروگاه جمع و جور برجسته است که به گیمرها انعطاف پذیری برای بازی در اوقات فراغت خود را می دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از سری گوشی های گیمینگ Ragphone 8 رونمایی کرد [+ویدئوی معرفی]
  • بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2024؛ راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس برای بودجه ها و سلیقه های مختلف
  • لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 با پردازنده Intel Core Ultra معرفی شد
  • رندرهای ایسوس ROG Phone 8 Pro منتشر شد

مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC

آخرین باری که ایسوس یک کامپیوتر کوچک ROG منتشر کرد، سری Resident Evil اولین بازی تیراندازی اول شخص خود را داشت، PlayerUnknown’s Battlegrounds ما را به سبک Battle Royale معتاد کرد و استودیو Larian یک RPG به اندازه کافی خوب منتشر کرد که به شما اعتماد به نفس بدهد. برای ایجاد دنباله ای برای یکی از محبوب ترین فرنچایزهای بازی. از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است و ایسوس جدیدترین طرح های خود را منتشر کرده است تا گامی بزرگ به جلو در دنیای رایانه های شخصی گیمینگ کوچک داشته باشد.

مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC حجمی کمتر از 2.5 لیتر دارد که تقریباً یک چهارم اندازه کیس استاندارد Mini-ITX است. ارتفاع کوتاه آن به راحتی زیر صفحه نمایش رایانه های شخصی استاندارد قرار می گیرد. برای موقعیت هایی که نیاز به جهت گیری متفاوتی دارند، ایسوس پایه محکمی را در دسترس قرار داده است که آن را به صورت عمودی نگه می دارد.

برای ساده کردن نصب رم و دستگاه های ذخیره سازی اختیاری، ایسوس ROG NUC را در داخل و خارج برای نصب بدون ابزار طراحی کرد. شاسی با مکانیزمی با کاربری آسان باز می شود و اسلات های M.2 از سیستم M.2 Q-Latch ایسوس استفاده می کنند تا به راحتی درایوها را بدون نیاز به پیچ گوشتی قفل و جدا کنند. بدون خطر از دست دادن یک پیچ کوچک در پایین کیسه.

کامپیوتر کوچک ASUS ROG NUC با پردازنده پرچمدار Intel Core Ultra 9 معرفی شد. [+مشخصات] – بارها و بارها

رنگ‌های مشکی و سطوح زاویه‌دار ROG به ROG NUC شخصیت بازی اولیه می‌دهد که آن را از سایر اعضای خانواده Asus NUC متمایز می‌کند. از نظر ظاهری با تمامی نمایشگرها و لوازم جانبی ROG ایسوس سازگاری دارد. آرم ROG با نور پس‌زمینه LED RGB راهی آسان برای سفارشی کردن ظاهر ROG NUC به شما می‌دهد و آماده است تا با نورپردازی سایر تجهیزات سازگار شما مطابقت داشته باشد.

با وجود اندازه کوچک، ROG NUC شامل انواع سخت‌افزار مناسب برای بازی است. با پردازنده Intel Core Ultra 9 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4070 لپ تاپ، عملکرد عالی را برای هر بازی دریافت خواهید کرد. ROG NUC این تراشه ها را با قدرت زیادی تامین می کند: پردازنده یک واحد 45 وات است، در حالی که کارت گرافیک 115 وات است و تقریباً 25 وات دیگر با استفاده از Dynamic Boost در دسترس است. این مصرف انرژی آن را با پیکربندی این تراشه ها در قدرتمندترین لپ تاپ های بازی ما برابری می کند.

ROG NUC همچنین دارای مشخصات ذخیره سازی و حافظه خوبی است. با سه اسلات PCIe 4.0 M.2، می توانید یک کتابخانه بازی بسازید. این محصول جدید ایسوس از حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR5-5600 در دو اسلات SO-DIMM خود پشتیبانی می کند. با وجود قدرت بسیار زیاد در چنین دستگاه کوچکی، ممکن است بخواهید از ROG NUC برای کارهایی فراتر از بازی کردن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

  • لپ تاپ های سری Razer Blade با نمایشگرهای رده بالا معرفی شدند
  • بهترین بازی های تیراندازی برای کامپیوتر 2023; ما 26 بازی برتر را معرفی می کنیم
  • بهترین بازی های کامپیوتری سال 2023; گلچین سبک های مختلف بازی های کامپیوتری!
  • دانشمندان موفق به ساخت کامپیوترهای بیولوژیکی با قابلیت محاسبه و تشخیص صداها شدند

نظر شما در مورد ASUS ROG NUC Mini PC چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: ایسوس

کامپیوتر کوچک ASUS ROG NUC با پردازنده پرچمدار Intel Core Ultra 9 معرفی شد. [+مشخصات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.