کانن دوربین های ارزان قیمتی را برای ضبط ۴K معرفی کرد • بازیگرها

دوربین دیجیتال میرورلس کانن ای او اس آر 8

با معرفی مدل‌های EOS R50 و EOS R8، کانن یک جفت دوربین بدون آینه مقرون‌به‌صرفه را برای افرادی معرفی کرد که می‌خواهند از سیستم لنز RF این شرکت استفاده کنند و ویدیوی 4K فیلم‌برداری کنند، اما نمی‌خواهند دلار بالایی برای آن بپردازند.

دوربین جدید EOS R50 با بدنه 680 دلاری دارای سنسور برش 24.2 مگاپیکسلی APS-C است و می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. 80 دلار گرانتر از EOS M50 Mark II است که بر اساس دیافراگم لنز قدیمی EF-M ساخته شده است.

برترین مدل EOS R8 با قیمت فقط 1500 دلار برای بدنه، دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی فول فریم است و می تواند ویدیوهای 4K تا 60 فریم در ثانیه یا ویدیوهای 1080p با حداکثر سرعت 180 ضبط کند. فریم در ثانیه . .

طبق گفته های Ars Technica و Canon، هر دو دوربین در بهار 2023 در دسترس خواهند بود.

دوربین عکس فوجی فیلم Instax Mini 11 Quick Print Photo

۲، ۸ ۰ ۰، ۰ ۰

به مرد

دوربین دیجیتال Canon EOS 4000D با لنز 18-55 میلی متری DC III

دوربین دیجیتال Canon EOS 4000D با لنز 18-55 میلی متری DC III

۱۲,۲۰۰,۰۰۰

به مرد

از دیجی کالا دوربین بخرید

همه چیز را ببیند

یکی از پیشرفت های کلیدی برای فیلمبرداران با هر دو دوربین این است که محدودیت زمانی 30 دقیقه ای برای ضبط مداوم اعمال نمی کنند. R50 می تواند تا یک ساعت ویدیوی مداوم ضبط کند و R8 می تواند تا 2 ساعت با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین اگر از کیفیت 1080p استفاده کنید، تا زمانی که کارت حافظه فضا داشته باشد، ضبط ادامه خواهد داشت.

به عنوان دوربین های سطح پایه، نه R8 و نه R50 دارای تثبیت کننده تصویر درون بدنه نیستند، اگرچه هنوز هم می توانند از لنزهایی با لرزشگیر اپتیکال داخلی (OIS) استفاده کنند. این مدل‌های جدید همچنین تنها یک اسلات کارت حافظه SD دارند و از باتری‌های کوچک‌تری نسبت به برخی از همتایان رده بالاتر خود استفاده می‌کنند. با این حال، هر دو دوربین دارای صفحه نمایش OLED الکترونیکی هستند.

دوربین های Canon R50 و R8

اعتبار: Canon/Photo Rumors

با وجود قیمت پایین، R8 ارزان ترین دوربین بدون آینه فول فریم کانن در حال حاضر نیست. این عنوان همچنان در اختیار مدل EOS RP است که حدود 1000 دلار (یا 900 دلار برای مدل بازسازی شده) قیمت دارد. اما این مدل قبلی فاقد برخی ویژگی های R8 است. به عنوان مثال، RP از فیلمبرداری 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه به جای 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، محدودیت فیلمبرداری 30 دقیقه ای دارد و کمی سنگین تر از R8 است.

Canon همچنین یک جفت لنز RF سطح پایه جدید را برای دوربین‌ها و دیگر دوربین‌های RF سطح پایه در مجموعه خود معرفی کرده است. لنز RF24-50mm F4.5-6.3 IS STM یک لنز کامپکت سطح پایه است که به تنهایی با قیمت 300 دلار یا با R50 یا R8 با قیمت 200 دلار به فروش می رسد. لنز RF-S55-210mm F5-7.1 IS STM نیز یک لنز تله فوتو سطح پایه با قیمت 350 دلار است.

با کاهش فروش دوربین های DSLR حجیم و بهبود دوربین گوشی های هوشمند، کانن و سایر سازندگان دوربین به دوربین های همه کاره بدون آینه روی آورده اند. کانن اعلام کرده است که به توسعه مدل های DSLR سطح پایه ادامه خواهد داد، اما تمام دوربین های فول فریم این شرکت در آینده بدون آینه خواهند بود.

  • مقایسه دوربین DSLR و بدون آینه; کدام را بخریم؟

دوربین دیجیتال Canon EOS 2000D با لنز IS II 18-55mm

دوربین دیجیتال Canon EOS 2000D با لنز IS II 18-55mm

۱۳,۹۰۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

انتشارات Canon دوربین های ارزان قیمت را برای ضبط 4K ارائه می کند اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.