کاهش اعتماد مردم به هوش مصنوعی؛ نتایج جالب از یک نظرسنجی جهانی – بازیگرها

کاهش اعتماد مردم به هوش مصنوعی؛  نتایج جالب از یک نظرسنجی جهانی – بازیگرها

موضوع کاهش اعتماد مردم به هوش مصنوعی; نتایج جالب یک نظرسنجی جهانی برای اولین بار در وب سایت Tecrato منتشر شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

طبق نظرسنجی ادلمن، اعتماد مردم به هوش مصنوعی در سطح جهانی، از 61 درصد در سال 2019 به 53 درصد در سال 2024 کاهش یافته است.

در ایالات متحده، تنها 35 درصد از مردم به فناوری اعتماد دارند هوش مصنوعی دارند، در حالی که پنج سال پیش این رقم 50 درصد بود. ناامنی شغلی در این کشور در حال افزایش است و برخی افراد شغل خود یا حتی خود را به دلیل هوش مصنوعی از دست داده یا در معرض خطر از دست دادن هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل

کاهش اعتماد مردم به هوش مصنوعی

کاهش اعتماد به هوش مصنوعی از سال 2019 موجه است. قبل از سال 2022، هوش مصنوعی یک پدیده علمی تخیلی در نظر گرفته می شد. با ظهور ChatGPT و تعامل افراد با هوش مصنوعی، نگرانی ها در مورد نابودی مشاغل یا حتی به بردگی گرفتن همه انسان ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

ریچارد ادلمن، مدیر اجرایی موسسه Edelman، گفت که از هر سه نفر، دو نفر معتقدند که نوآوری در هوش مصنوعی با موفقیت مدیریت نشده است. در حالی که ۷۶ درصد مردم به طور کلی به صنعت فناوری اعتماد دارند، تنها نیمی از مردم به هوش مصنوعی اعتماد دارند. به نظر می رسد که دانشمندان برای افزایش اعتماد عمومی به این فناوری باید اطلاعات بیشتری در مورد ایمنی هوش مصنوعی ارائه دهند.

جاستین وستکات، مدیر ارشد فناوری جهانی در Edelman، تأکید می‌کند که افرادی که مسئولیت‌پذیری هوش مصنوعی را در اولویت قرار می‌دهند، به طور شفاف با جوامع و دولت‌ها کار می‌کنند و کنترل را به دست کاربران بازمی‌گردانند، نه تنها صنعت را رهبری می‌کنند، بلکه پل را بازسازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

نظر شما در مورد کاهش اعتماد مردم به هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

موضوع کاهش اعتماد مردم به هوش مصنوعی; نتایج جالب یک نظرسنجی جهانی برای اولین بار در وب سایت Tecrato منتشر شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.